Plenky z DM (Babylove), máte zkušenost?

sinkosasa
1. říj 2016

Ahoj holky,
studuji pořád něco, aby mému miminku po narození nic nechybělo, nestrádalo....a nás jako rodiče to finančně nezruinovalo. Co si budeme nalhávat, těch peněz prostě není moc.
Zrovna jsem u plen. Proč nejsou na trhu jen troje?!
Zajímá mě vaše zkušenost se značkou plen z DM babylove.
Značku DM můžu celkově. Prací prášky, různé čističe atd.
Budu ráda za zkušenosti.
Děkuji 🙂

pecenovka
1. říj 2016

Za mne super, někomu můžou nevonět,ale celkově cena x výkon super. Není špatné vyzkoušet víc druhů. Byla jsem spokojená i se sovičkovými z Tesca 🙂 Dají se v akci koupit levně.

sinkosasa
autor
1. říj 2016

@pecenovka
Děkuji.
Četla jsem více recenzí, doporučení a diskuzí....ale jsou staré, tak jsem si řekla, že to obnovím, zda se nezhoršila kvalita, děkuji.

makronka222
1. říj 2016

Babylove super, treba u pemprsek sem mi z kazde druhe pliny uzrhl suchac, tady ikdyz to natahnu poradne tak vsechno drzi. Kupuju je v tom velkem boxu 84ks/319,- nebo tak podobne. Od babylove jsem spokojena i s MM a vyzivama.

sinkosasa
autor
1. říj 2016

@makronka222
Děkuji, no, Pampersky se prej zhoršily, mě každý cpe ty DADA z PL. Slyším všude na ně samou chválu, ale přecejen, bych byla radši, kdybych mohla jít normálně do krámu a koupit si plenky, když mi dojdou, než čekat, zda mi je někdo přiveze, či zda mě muž odveze do PL...

pajula123
1. říj 2016

Akorat pozor,pleny z DM se mi zdaji byt mensi nez u jinych znacek-tj. treba vel. 2 z DM byla synovi uz mala,ale jine dvojky jeste ne.

alenka_p
1. říj 2016

My vyzkoušeli plen spoustu, ty z DM patřily k těm lepším, poměr cena/výkon za mě super.

alenka_p
1. říj 2016

@pajula123 stejný problém jsme měli s plenami Bella happy, ty jsou taky (teda mně osobně ty z DM menší nepřijdou) o dost menší než jiné pleny ve stejné velikosti...

tynuse85
1. říj 2016