Pred dvomi dňami sa muž do mňa spravil. Prežijú spermie?

25. dec 2021

Pred 2 dnami sa muz do mna spravil, dnes mi zacali plodne dni mozem ostat tehotna ? Alebo by som ostala tehotna len keby sa do mna spravil na zaciatku plodnych dni ?

noemikatka
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
fairyprincess
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
viestta
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
mauduska
25. dec 2021

@noemikatka to je blbosť, ani v prípade ovulácie nemáš 100% šancu otehotnenia.

noemikatka
25. dec 2021

@mauduska nemyslím to až tak do slová ale je vysoká šanca keď spermie už na vajíčko čakajú

mauduska
25. dec 2021

@noemikatka no ja len preto vravím, lebo ženy majú tendenciu tu písať percentá a pomery totálne z brucha a keďže študujem v rámci odboru aj pravdepodobnosť, tak ma z toho vystiera. 😅Zbožňujem keď niekto k šanci napíše že 50:50. Asi nikdy to nie je 50:50 😂😂

autor
25. dec 2021

@mauduska tak kolko je potom percent sanca

mauduska
25. dec 2021

to nemám potuchy. pravdepodobnosť sa nepočíta odhadom, potrebujem na to konkrétne dáta, napr. kedy presne budeš mať ovuláciu, koľko prežijú partnerove smermie, koľko z nich prežije a aj trafí. Pri otehotnení sa fakt nedá rátať šanca, tam je tak veľa faktorov, ktoré to ovpluvňujú... šanca je. Ak ešte nemáš plodné dni (ODSLEDOVANÉ, overené, nie podľa kalendárika) tak si myslim, že z toho nič nebude, lebo to spermie v aktuálnom nevhodnom prostredí nedajú. Ale šanca na otehotnenie je aj tak nejaká. Záleží od toho, v akej fáze cyklu naozaj si

eva112014
25. dec 2021

Koľko je % šanca? U každej je to individuálne. Niekto sa snaží o bábo aj 1,2 … roky. U teba to zistíme o mesiac.

silviaeli
25. dec 2021

@noemikatka 😂100%??..to nemas nikdy..

noemikatka
25. dec 2021

@silviaeli ale ja som jej tym len chcela napísať že tam je veľká šanca keď spermie na vajíčko počkajú ani neviem prečo som tam dala tu 100🤦🏽‍♀️😅😅😅😅😅

silviaeli
25. dec 2021

@noemikatka 😂👍🏻😉

autor
25. dec 2021