Obsah
- O Modrém koníku
- Mám problém s registrací, přihlášením
- Co kde najdu, jak co udělám?
- Chci nahlásit nevhodný příspěvek nebo chování
- Proč mi bylo něco zablokované, odstraněné?
- Mám problém s prodejcem, kupujícím
- Placené balíky PLUS/PRO
- XML import inzerátů
- Mám technické potíže
- Řeším náročnou životní situaci
- Návrh na spolupráci, nabídka, reklama
- Mám vzkaz pro Modrého koníka
- Podmínky používání a pravidla
O Modrém koníku
- Co je Modrý koník?
- Kdo tvoří Modrého koníka?
- Kdo je admin a kde ho najdu?
- Provozovatel a fakturační údaje
Mám problém s registrací, přihlášením
- Co je registrace?
- Nemůžu se zaregistrovat (vytvořit si nový profil)
- Mám problém s ověřením registrace přes SMS
- Nemůžu se přihlásit. Zapomněla jsem heslo
- Nemůžu se přihlásit. Zapomněla jsem svůl login (přihlašovací jméno)
- Nemůžu se přihlásit, zapomněla jsem všechno. :-( Nepamatuji si heslo, login ani email. Tak co teď?
- Proč je ověření přes SMS tolik potřebné?
- Snažila jsem se obnovit si heslo přes email, ale žádný email mi nepřišel
- Snažila jsem se přihlásit, ale přístup na profil byl zrušen. Dá se obnovit?
Co kde najdu, jak co udělám?
Chci nahlásit nevhodný příspěvek nebo chování
Přečti si nejdříve, co je nevhodný příspěvek. Každý má svou představu, tak abychom ji měli stejnou. Přečti si také, co můžeš očekávat, když něco nahlásíš.
Proč mi bylo něco zablokované, odstraněné?
Pokud se ti něco takového stane, nic se neděje. Pravděpodobně jsi jen o něčem nevěděla. Vysvětlíme si to a příště to zvládneš lépe 😉
- Co mám dělat, když mi bylo něco odstraněné nebo zablokované
- Proč byl vymazaný můj inzerát?
- Proč mi byl upravený můj inzerát?
- Proč mi byl zablokovaný můj bazar?
- Proč byla pozastavena moje krátká zpráva, album nebo článek?
- Proč byl smazaný můj příspěvek ve skupině?
- Proč byla pozastavená moje profilová fotka?
- Proč mám zrušený profil?
- Proč nemohu mít více účtů?
- Nesouhlasím s tím, co tu děláte, cítím nespravedlnost
Mám problém s prodejcem, kupujícím
Někdy obchod neprobíhá podle očekávání. Tady najdeš rady, jak v takovém případě postupovat.
Za bezproblémový obchod zodpovídá stejnou mírou prodejce i kupující. Proto se o zboží a podmínky prodeje důkladně zajímej ještě před samotným obchodem.
Placené balíky PLUS/PRO
V této části najdeš odpovědi týkající se výhod placených balíků, plateb a faktur. Případně se můžeš zeptat na cokoliv o PLUS / PRO.
Protože i jako platící zákazník můžeš na Modrém koníku dělat vše co běžný uživatel, doporučujeme pročíst všeobecné časté otázky. Obzvláště by tě mohly zajímat návody a pomoc s prodejem v bazaru. V případě, že něco nefunguje jak má, jdi do oddílu Mám technický problém.
- Co jsou balíky PLUS a PRO? Který si koupit?
- Jak zaplatím za balík PLUS nebo PRO?
- Zaplatila jsem za balík PLUS nebo PRO. Proč jej nemám aktivní?
- Vystavíte mi fakturu?
- Kde najdu svoje faktury?
- Chci zadat nebo změnit své fakturační údaje
- Mám problém s fakturou. Co mám dělat?
- Co v ceníku znamená Opakovaná platba?
- Zadávám platbu kartou, ale neúspěšně. Co mám dělat?
- Jak zruším automatické prodlužování předplatného (z karty)?
- Staré platební kartě skončila platnost. Jak zadám platbu z nové?
- Mám nastavené automatické prodlužování předplatného z karty. Přišlo mi upozornění, že platba neproběhla. Co mám dělat?
- Chci ukončit předplatné PLUS nebo PRO. Co mám udělat?
- Jak sdílet hodnocení z bazaru na své webové stránce
- Chci přejít z balíku PLUS na PRO
- Mám firmu. Jaké jsou při prodeji moje povinnosti ohledně GDPR?
- Mám jinou otázku ohledně placeného balíku PLUS/PRO
XML import inzerátů
Mám technické potíže
- Modrý koník nefunguje tak, jak by měl. Co mám dělat?
- Co mohu očekávat, když nahlásím problém?
- Jak udělám foto obrazovky (screenshot)?
- Jak aktualizovat internetový prohlížeč?
- Mám problém s aplikací Modrý koník na mobilu
- Jak vyčistím mezipaměť (cache) prohlížeče
Řeším náročnou životní situaci
- Pomoc lidem v souvislosti se situací na Ukrajině
- Potřebuji pomoc v nouzi
- Chci pomoci ostatním, kdo jsou v nouzi
- Jsme organizace, která chce pomáhat ostatním
Návrh na spolupráci, nabídka, reklama
- Jsme malá firma a rádi bychom u vás propagovali naši nabídku. Zn. nejraději zdarma :-)
- Jsme organizace třetího sektoru a rádi bychom vás požádali o podporu správné věci
- Jsem novinář, researcher a rád bych nahlédnul do Modrého koníka
- Jsme větší klient, agentura a ještě nejsme v kontaktu
- Chtěli bychom podpořit náš projekt, akci, mediální partnerství, nabídnout naše služby