Nevolnosti v těhotenství. Jak zvládáte?

lentilka246
15. říj 2023

Ahoj,

jak prosím zvládáte těhotenské nevolnosti? Jsem podle PM v 9. týdnu a poslední týden se to zhoršuje, v posledním týdnu jsem ráno několikrát zvracela, během dne žaludek na vodě, malátnost, únava, pocit na zvracení, když se třeba dvě hodiny nenajím, tak je mi zle. Zabírá vám na to něco? Nějak si neumím představit, jak budu fungovat v práci, když se to nezlepší, jsem učitelka a nemůžu během hodiny odbíhat na WC nebo si lehnout protože na mě jde malátnost.

Předem děkuji!

leslieth
15. říj 2023

@lentilka246 ahoj, mně napsal doktor Torecan tabletky na zvracení. Na tu malátnost mi řekl, že mám hodně nízký tlak a mám pít kávu.

nazka
15. říj 2023

@lentilka246 mně nepomohlo nic, až druhý trimestr 🙈

lenulen
15. říj 2023

@lentilka246 tak ja se snazila pit, pravidelne jist, koupila jsem si tehotenska lizatka, prasky jsem zadne nechtela, 2. a 3. mesic jsem prolezela, pak uz to bylo trochumlepsi.

nikyliz
18. říj 2023

@lentilka246 cola, cola, fanta, cola😂

crejzy
18. říj 2023

Časem se to bude zlepšovat. Na “normální” fungování jsem neměla dlouho. Psala jsem o tom u sebe článek. Držte se 🍀

amanda2024
29. říj 2023

@lentilka246