Úmrtí v rodině a těhotenství

neuspech
1. dub 2018

Holky ma to nějakou souvislost ? Když jsem otěhotněla, tak jsme o tom ani nevěděli a na dovolenou mi volal táta, ze prababicka měla infarkt ...před 3 dny když jsem sla od lékaře, tak prababi odpoledne zemřela :/ Na te dovolené jsem ještě nevěděla ze jsem těhotná +- to bylo v ten stejný týden. Miminko bylo neplánovaně nechávali jsme tomu s přítelem volný průběh , protože jsme spolu krátce.Věříte ze to ma souvislost stalo se vam něco podobného ? A je to dobré či špatně znamení ?

klaraslavickova
1. dub 2018

Zemřel dědeček a tetinek a já byla najednou po dlouhém snažení těhotná narodil se zdravy modrooky tmavovlasy kluk stejne jako byl deda.. babicka hodlá věřit tomu ze se vratila duše v podobě pravnuka já zas říkám ze nám to nahore deda s tátou domluvily

aluskan
1. dub 2018

Rika se, ze jeden zivot do rodiny prichazi a druhy misto nej odejde.... u nas v rodine to tedy bohuzel plati temer stoprocentne. Kdyz jsem byla poprve tehotna,tak mi umrel tatinek, pri druhem tehotenstvi umrela teta. Synovec s neteri od manzela to maji stejne. Je spoustu takovych pripadu. Asi to tak ma proste bohuzel byt...

katerina1106
1. dub 2018

U nás to taky taky platí. Než se narodil starší syn tak umřela moje babička (tátova maminka). A týden potom co jsme pohřbili moji maminku tak jsem zjistila že jsem těhotná s druhým synem.

bayt
1. dub 2018

@neuspech Pocatek meho tehotenstvi se pocital ode dne, kdy zemrela babicka - verim, ze nad nami drzi ochrannou ruku a ze je jeji duse tak trochu v nasem chlapeckovi. Trochu ji i pripomina.

simona2103
1. dub 2018

Něco na tom bude, ze novy clovicek se narodí a někdo umre🙁. Kdyz sem byla na zacatku tehu, příteli umřel strejda a než se mimi narodilo, tak 14 dni před porodem mi umřela babička.

luckapol
1. dub 2018

V naší rodině se to také stalo. Po zjištění těhotenství mi zemřela babička.

mysicka_lb
1. dub 2018