1. těhotenství - obava, strach, co vše zařídit, co práce?

nina89
2. srp 2014

Pěkný den holky, jste taky poprve těhotné, kdo vám radí? Ja vubec nevim co delat a co nedelat, co smim jist a nesmim. Taky premyslim co prace jsem ucitelka a cele dopoledne stale stojim a to nemluvim o stresu. Jak to prozivate? Co vase draha polovicka pomaha?

frantiska85
2. srp 2014

Těhotenství není nemoc, ale někdy se ten "jiný stav" projevuje právě takovými obavami až blázněním, co člověk smí a co ne. Hlavně se nestresuj blbostma a zdravým rozumem si srovnej, co je pro tebe a miminko dobré.
Rozumně se hýbej, jez zdravě a vyhýbej se tomu, co škodí každému-cigarety, alkohol atd.

gosa22
2. srp 2014

hlavně to chce klííííííd 😉 😉 😉 😉 😉 užívej si to 😉 já jsem taky učitelka a musela jsem odejít na rizikovku v pololetí, jinak si myslím, že když bude vše v pořádku, ve školství se dá docela vydržet do pokročilého stavu...a hlavně neřeš, když budeš muset zůstat doma (lékař doporučí), že je třeba listopad...na to kašli, ať si to řeší škola...vím, že většina učitelek-žen těhotných si s tím dělá hlavu a snaží se vydržet, co to jde...pořád měj na paměti, že dítě je to nejdůležitější a zbytek se bez tebe nepos... 😉 😉 😉 (promiň ten výraz, ale je nejvýstižnější)
info jsem hledala na netu, v knihách, občas něco na gyndě, důležité je se ptát třeba i na blbosti 😉 ať jste zdraví 😉 😉 😉
můj muž je zlato a bez něj bych to nezvládla, od počátku mi pomáhal a malýmu se věnuje maximálně 🙂

melodygirl
2. srp 2014