FN Ostrava porodnice. Byly jste v poslední době spokojené?

nikishkaaaa
2. črc 2021

Dámy jsem ve 32tt a zvažuji porodnici v případě opětovného předčasného porodu (1.dcera v 34tt narozena na Fifejdách, kde jsem byla moc spokojená s porodnicí, ale na nedonošenecké JIP katastrofa! Zdejší primářka arogantní, některé sestry také, podpora kojení žádná). Proto žádám o zkušenosti s FNO z poslední doby. A zda některá víte, jaká jsou kritéria pro propuštění předčasně narozeného dítěte? Děkuji! 🤗

juliemichal
2. črc 2021

rodila jsem ve FNO 9/20 plánovanou sekcí.
po sekci nás pustili domů ani ne po 72 hodinách,kdyby malý mi neshodil,tak by nás pustili domů už po 48 hodinách ♥
spokojená jsem byla daleko víc než s Fifejdy (tam jsem rodila 3x).
akorát ve FNO jsem nesnesla jednu dětskou lékařku a jednu dr a sestru z novorozeneckého,ale jinak super ♥
10/21 tam jdu znova na plánovanou sekci,fakt tato nemocnice je o 1000% lepší než Fifejdy.

pipi_puncocha
2. črc 2021

Ahoj, rodila jsem ve FNO 11/2019, s porodem jako takovým jsem byla nad míru spokojená, skvělé obě porodní asistentky a doktorka na kterou jsem narazila, porod jsem měla úplně úžasný. Na šestinedělí jsem měla nadstandard, to bylo taky k nezaplacení, ale co se týče podpory kojení a rad co se mi tam dostalo, tak to taky nic moc, hned druhý den kloboučky, dokrmování, byl to tam docela stres a upřímně jsem nevěřila, že to zvládnu (nakonec syn plně kojený bez problémů, ale kontaktovala jsem externí laktační poradkyni). Co se týče předčasného porodu, tak naštěstí nemám osobní zkušenost, ale kdyby mi hrozil, tak bych volila Fakultku, právě proto, že bych se bála, že sama zůstanu na Fif. a dítě mi převezou do FNO. Odborně mám ve FNO plnou důvěru, lidsky se všude člověk potká s lepší a horší směnou.

andelka
2. črc 2021

Já tam rodila naposledy 2019 , potřetí a opět spokojenost. Pokud bych se měla rozhodnout kam v případě předčasného porodu,tak určitě stopro tam.

vaculovav
2. črc 2021