4+6tt a doktorka straší mimoděložním. Máte podobnou zkušenost a bylo vše v pořádku?

kajda_12
19. kvě 2022

Ahoj,

s partnerem se snažíme o mimi, 9.5. vyšel pozitivní test, a tak jsem volala své lékařce kvůli objednání na kontrolu. K mému překvapení mne objednala už na toto úterý, kdy jsem byla ve 4+5tt. Během vyšetření byla hodně zmatená, v děloze prý nic neviděla, ale viděla "cosi" pod močovým měchýřem. Udělala si foto a když to chtěla najít podruhé, nic nenašla. Říkala, že to vypadá na mimoděložní těhotenství a poslala mne na krev. Včera, v 4+6tt hodnota hcg 5870,5 U/L, zítra jdu na další krev. Máte některá podobnou zkušenost a bylo nakonec vše v pořádku? Podle mého je na ultrazvuk hodně brzy, ale nevím. Bohužel mám novou lékařku, které je přes 70 let a jsem z ní nešťastná, převzala nás po super doktorovi, který šel do důchodu☹ Jsou to šílené nervy, s přítelem po miminku moc toužíme.

Děkuji za jakoukoliv info🙏

helen_h
19. kvě 2022

@kajda_12 Dělala dr. vnitřní ultrazvuk??
Na jednu stranu ano, je brzy, ovšem na druhou stranu od hodnoty HCG nad 1000 už bývají vidět alespoň nějaké embryonální struktury (či alespoň rozšířená dutinka s něčím) v případě, že je nález opravdu v děloze. Zde tedy nejde o to "cosi" mimo, ale spíš, jak vůbec vypadá nález v děloze - výška sliznice, šíře dutiny.

klokanka31
19. kvě 2022

@kajda_12 Vůbec se teď nestresuj mimoděložním, myslím že je brzo aby něco viděla. Nechápu že tě nenechala objednat až kolem 7.-8.tt 🤔

kajda_12
autor
19. kvě 2022

@helen_h Děkuji🙂 Ultrazvuk mi dělala, ale byla opravdu zmatená, mžoukala očima a prý v děloze nic neviděla, sliznice prý byla v pořádku. Viděla něco pod močovým měchýřem, ale jen jednou a podruhé už to nemohla najít. Opravdu je paní doktorka šílená, ale nevím, zda mne teď narychlo vezmou na jiné gyndě... Uvidíme zítra po krvi, pokud budou hodnoty dvojnásobné, snad to bude dobré.

kajda_12
autor
19. kvě 2022