gradan
19. črc 2016
1363 

Novinka: Vaše zkušenosti se značkou

Ahojte,

připravujeme pro vás novinku a doufáme, že vás potěší. Nevím jak vy, ale já vždycky rád vyzkouším nové věci, a vždy se rád podělím o svou zkušenost 🙂 Pokud jste jako já, tak ano, tato novinka vás určitě potěší!

Firmám většinou záleží na názoru zákazníků. Váš názor je cenný. V konečném důsledku všechny firmy pracují pro své zákazníky. Nejlepší způsob jak prosperovat je pro ně naslouchat zákazníkům, vnímat jejich očekávání, rozumět jejich potřebám. Zákazník musí ale nejdřív daný produkt nebo službu vyzkoušet, aby mohl získat plnohodnotný názor. A kdo nezná, málokdy vyzkouší. Je to začarovaný kruh, který je třeba přerušit.

Přesně proto jsme vymysleli tuto novinku. Budete mít možnost vyzkoušet nový produkt a udělat si názor na něj bez toho, abyste museli zajít do obchodu a koupit si jej. Nebo otestovat novou službu, aniž byste za ni zaplatili.

Firmy chtějí znát váš názor. Pokud se chcete zapojit do našich testovacích kampaní a zkoušet různé výrobky, čekáme od vás pouze jednu věc: váš názor. Nelíbí se vám některé charakteristiky daného výrobku? Stačí to napsat a argumentovat, říct proč. Negativní zpětná vazba - tak jako v podstatě každá zpětná vazba - je zajímavá tehdy, když má vypovídací hodnotu. Nejdůležitější otázka je vždy proč? Proč se mi tato zubní kartáček líbí? Proč je tento krém příjemný? Proč jsou tyto plenky lépší než ostatní? Apod.

Jak to bude fungovat?

Velmi jednoduše. 

První fáze - Hledáme vás:

  1. Když se bude něco připravovat, oznámím týden dopředu ve svém blogu a v blogu konik_testuje, co se bude testovat, kolik hledáme osob, jaká jsou kritéria pro výběr a kdy budeme potřebovat váš názor, resp. jak dlouho bude test trvat.
  1. Připomenu to den před spuštěním kampaně (vždy u sebe a v blogu konik_testuje), abyste byli připravené.
  1. V den spuštění napíšu příspěvek (vždy u sebe a v blogu konik_testuje), pod který mi všechny zájemkyně napíšou, proč chtějí produkt nebo službu vyzkoušet.
  1. Proběhne výběr ve spolupráci s firmou.
  1. Doručíme na vaši adresu slíbený výrobek nebo vám zpřístupníme službu.

Druhá fáze - Vaše zkušenost:

  1. Otestujete produkt / službu. Napíšete svou zkušenost a zveřejníte ji ve svém blogu. Musí vypadat přibližně takto (neměl jsem nic jiného po ruce 🙂)):

  2. Stačí ji potom přidat do diskuze, kterou založím ve fóru:  

To je v podstatě všechno: přihlásit se, otestovat a napsat svou zkušenost!

Aby ty naše testovací kampaně probíhaly hladce, musíme nastavit pár pravidel. Snažili jsme se, aby jich bylo co nejméně 🙂 :

  • Každá uživatelka, která dostane produkt, napíše svoji zkušenost a zveřejní ji ve svém blogu i ve fóru.
  • Každá uživatelka musí respektovat předem dohodnutý termín, dokdy zkušenost musí zveřejnit.
  • Každá uživatelka, která se chce zapojit, musí mít aktivní blog a musí přispívat pravidelně.

Porušení těchto pravidel by vám znemožnilo další možnost zapojit se. Je totiž důležité, aby všechny tři strany, vy, Modrý koník a klient, byly spokojené😉

Jako každý nový projekt, některé detaily budeme dolaďovat za pochodu. Věřím, že se vám tato nová možnost na koníku bude líbit a že budete trpělivé, hlavně na začátku 🙂

Pokud máte otázky, připomínky nebo návrhy (například, jaké značky byste uvítaly), neváhejte a pište do komentářů.

Pokud máte zájem dozvědět se více o kampaních, sledujte profil konik_testuje nebo ten můj. Můžete se taky podívat na profil konik_testuje na slovenském koníku a zjistit jaké jsme již měli kampaně.

Vivi

gradan
autor

Ako vždy by som sa chcel veľmi pekne poďakovať @moulinkaa za preklad 🙂

1. čer 2016

Mám ráda tyhle projekty, už se těším co se bude testovat 🙂

1. čer 2016

Paráda😃😉 Tleskám a doufám, že se budu moci připojit😉😘

2. čer 2016

Zní to zajímavě, ráda se taky zapojím, jakmile se něco vyskytne 🙂

2. čer 2016

Těším se a pokud to půjde, ráda bych se blíže zapojila do testování 😉

5. čer 2016

Já teda jak kdy - někdy ráda vyzkouším něco nového, jindy mám ale ráda svoje oblíbené výrobky (a vadí mi, když někteří výrobci neustále obměňují sortiment - pak nemůžu sehnat deodorant se zeleným čajem nebo náhradní náplň do úžasného mycího prostředku, atp). Se zkušenostmi s výrobky mám následující postřeh - některé vlastnosti se projeví hned, jiné až po čase (někdy po měsíci, ale někdy až po roce). Když jsem psala na Heuréku (kde jsou také zkušenosti uživatelů s výrobky), že by to chtělo ještě oslovit lidi třeba po roce nebo po dvou, řekli mi, že to prakticky není možné a že to naplánují (přesný důvod už si nepamatuju). Nicméně si myslím, že třeba po týdnu, 14 dnech výrobek může působit dobře, ale třeba po půl roce zjistíte, že se nadměrně vytahuje, nebo sráží, nebo hrubne, nebo začne být poruchový, atp. A už to není jak druhým sdělit. První dojem je třeba bezva, ale co potom? Netvrdím, že to tak je vždy, ale už se to párkrát stalo. Tyto informace (jak výrobek slouží třeba po roce) mi přijdou mnohem cennější. Bude i tady možnost něčeho takového (že třeba to vlákno s daným výrobkem bude dlouhodobě někde viditelné nebo snadno dohledatelné) nebo je to prostě jen forma reklamy?

6. čer 2016

Velice ráda se zapojím do testování, jelikož bych měla ráda vlastní zkušenosti a nemusela se spoléhat na slogany výrobců, které se někdy od pravdy velice vzdalují.

27. zář 2016

Tak tohle je skvělé! Nejlepší reklama je názor člověka, který vyzkoušel produkt/službu. Pro nás matky zpestření a legrace😊 každá ženská je od přírody zvědavá, věřím, že testování bude lákat hodně miminek. Chválím projekt 😊

5. říj 2016

Ráda se zapojím do testování. Doufám, že budou v nabídce zajímavé produkty či služby.

30. říj 2016

Začni psát komentář...

Odešli