Jak řešit problém v bazaru
I při upřimné snaze se stane, že komunikace mezi prodávajícím a kupujícím se dostane do slepé uličky. Co dělat? Pamatuj, že téměř vždy se v takových situacích jedná o nedorozumnění a můžeme to vyřešit rozumnou komunikací.
Jak to udělat správně
- Nejdříve přidej negativní hodnocení, v kterém fakticky popíšeš, co se stalo. Častokrát stačí, aby vznikla smysluplná a věcná komunikace a dohodli jste se.
- Napiš oficiální žádost o vyřešení problému v obchodě:
Oficiální žádost o vyřešení problému v bazaru (návod)
Žádost napiš prostřednictvím interní pošty. V interní poště nikdy nepoužívej hrubá slova a osobní urážky, lehko se tím zkomplikuje situace a to tě může mrzet, když se kvůli tomu problém nevyřeší.
Oficiální žádost je zpráva určená pro prodávajícího nebo kupujícího, se kterým máš problém. Kopii této zprávy zašleš adminovi bazaru lostakova.
Doplň správně informace v závorách.
Interní pošta
- Komu: (login dotyčného uživatele), lostakova
- Předmět: Žádost o vyřešení problému v obchodě
- Text zprávy:
Pěkný den (login dotyčného uživatele),
toto je oficiální žádost o vyřešení problému v obchodě.
Informace o obchodě:
Link na inzerát: (url link)
V obchodu jsme se domluvili na: (doplň)
Porušení naší dohody vnímám v: (doplň)
Můj návrh řešení je: (doplň)
Prosím reaguj obratem, nejdpozději do 3 pracovních dní od doručení. O žádosti je informovaný admin Modrého koníka, který prověří náš obchod v případě, jestliže se nedohodneme.
Věřím, že daný obchod spolu vyřešíme úspěšně.
Děkuji za tvou odpověď.
(Tvůj login)
Doporučujeme
Začni psát komentář...


dobrý den prosím o pomoc při řešení nedokončeného obchudku ,zaplatila jsem peřinky prodávající tereza177 mi neposlala ani peřinky a nemám ani peníze ,nereaguje na poštu a ani na negativní hodnocení děkuji za pomoc olča