• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Kortikoidy. Jsou škodlivé?

11. října 2008 
hele do Kyjova je to celkem blizko od Zlina a vim kde delas dispecera a vim kde bydlis a tak :grinning: vzdyt jsi o sobe vykdakal na motorkarich kdeco :grinning: :grinning: ad jestli chces pokracovat nudite se...
2. říj 2008 ve 22:22  • Odpověz  •  To se mi líbí
jj, vím, že to víš :grinning: :grinning:
pokračovat jo, ale jindy, protože musím jít spát
2. říj 2008 ve 22:25  • Odpověz  •  To se mi líbí
deina .. nevím ..ale je to něco s očima :slight_smile: tak to třeba zkus najít
2. říj 2008 ve 22:26  • Odpověz  •  To se mi líbí
To viem, ze s ocami, ale co konkretne... idem patrat. :slight_smile:
2. říj 2008 ve 22:32  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
Uz to vidim, vraj ochorenie sietnice.
2. říj 2008 ve 22:34  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
petruska - kortikoidy mají dost vedlejších účinků a hlavně to není lék na ekzém - pouze ho zatlačují do kůže, takže kůže se vyčistí, ale za několik dní je venku opět a mazat se musí znovu :unamused: . Ekzém totiž není problém kůže, na ní se pouze projevuje. Dcera měla taky AE a vyléčila jí homeopatie, trvalo to 5 měsíců :slight_smile: . Doporučuju :wink:
10. říj 2008 ve 22:18  • Odpověz  •  To se mi líbí
v mastičkách je většinou malé množství kortikoidů,když se maže dlouhodobě,může se na místech objevit i nadměrné ochlupení,ale to by muselo být sakra dlouho,ale pár dnů nemusíš mít strach,mnohem nebezpečnější jsou přímo tablety-prednison,medrol,solu medrol...
10. říj 2008 ve 22:26  • Odpověz  •  To se mi líbí
radka.m - no on ekzém je dlouhodobá záležitost :confounded: a navíc kortikoidy a ekzém - to je pořád dokola. Namažeš, ekzém pryč, za pár dní je zpátky, namažeš a je pryč, za pár dní zpátky a pořád znova a znova dokolečka, není to řešení :unamused:
10. říj 2008 ve 22:37  • Odpověz  •  To se mi líbí
jabber ja mam atopicky ekzzem od narodenia a od prveho tehu sa takmer uplne stratil....mne velmi pomahalo pouzivanie kozmetiky la roche posay-lipikar baume ako prevencia, ale ked prisli akutne problemy, jednoducho museli prist na rad kortikoidy... a samozrejme som dlhodobo uzivala antihistaminika, teraz nepotrebujem vobec nic a je to ok...sa tesim :grinning:
ale ako pises, kortikoidy lieca len symptom, nie podstatu problemu...
10. říj 2008 ve 23:00  • Odpověz  •  To se mi líbí
sirinka - tak to máš dobrý, že se ti těhotenstvím ztratil, někomu se těhotenstvím zase naopak objeví a rozjede :confounded: , no hormony s tím holt dělají svý :sweat_smile: :slight_smile:
10. říj 2008 ve 23:16  • Odpověz  •  To se mi líbí
jabber-moc dobře vím,že ekzém může být i dlouhodobá záležitost,ale starší dceři se třeba udělal na rukou,dostali jsme na to flucinar,po týdnu jsme měli klid,takže píšu jenom to,co vím.a při týdenním použití určitě nehrozí dlouhodobé následky.
11. říj 2008 v 08:37  • Odpověz  •  To se mi líbí
radka - tou dlouhodobostí jsem myslela měsíce, někdy roky :unamused: , máš pravdu, že po týdnu by se asi nestalo nic :wink: . Jestli vám to po týdnu zmizelo (a to je super :dizzy_face: ), tak to zřejmě nebyl klasický AE. Ale o to ani tak nejde, já jsem chtěla hlavně petrušce poradit tu homeopatii :slight_smile:
11. říj 2008 v 08:44  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek