icon

Může být vyrážka na rukou a zádech atopický ekzém?

rezena12
3. únor 2024

Holky malý se objevily na rukách a jeden flek na zádech toto… včera dostala poprvé jahudkovy čaj, plus je do toho všeho nachcipana.. muže to být atopicky?

Může být vyrážka na rukou a zádech atopický ekzém?Může být vyrážka na rukou a zádech atopický ekzém?Může být vyrážka na rukou a zádech atopický ekzém?
kubesovaadelka
3. únor 2024

@rezena12 nejsem lékař, ale dcera měla něco podobné na zadku jak končí plina u gumiček a byla to plíseň. Nevzpomenu si teď na název speciální mastičky ale buď jsem mazala tím, nebo imazolem. Léčba byla dlouhá. Ale možná máte jen atopak. Uvidíte další názory ☺️

palja
3. únor 2024

@rezena12 jak je psáno výše. Vypadá to spíš na plíseň. Dcera měla něco podobného a byla to kvasinka. U dětské dr jsme se s tím trápili dlouho, dávali jsme fungicidin, ale to pomohlo vždy jen na chvíli. Nakonec jsme šli na kožní a tam dostala slabé kortikoidy Locoid, po pár dnech to zmizelo a už se to nikdy neobjevilo.

kubesovaadelka
3. únor 2024

@palja ano, to první jsme tuším měli i my. A opravdu to trvalo skoro měsíc jestli né déle, než jsme se toho zbavili. Sice to nebylo už tak červené, ale furt šlo vidět, že tam něco je

rezena12
autor
3. únor 2024

@kubesovaadelka holky a z čeho plíseň vzniká? Já se o ni starám dost aby neměla žádnou plíseň 😓

rezena12
autor
3. únor 2024

@rezena12 a měli jste to i na obličeji? 😭 v úterý zajdu k pediatrovi stejně jdeme na kontrolu

palja
3. únor 2024

@rezena12 dcera to měla na krku, flek, který se zvětšoval. Plíseň může vzniknout i ze zapaření. U dětí hlavně v záhybech. Taky plíseň můžou přenést zvířata jestli máte doma. My máme v bytě 2 kočky.
Jinak u nás ta přemnozena kvasinka na malé byla i z toho, že jsem jí kojila. Z toho, co jsem snědla, hlavně cukry přemnožení kvasinek podporují.