Používáme cookies. Více informací zde. OK

Zhoršení exému po očkování proti spalničkám

petulad85
4. lis 2017
Prosím o radu, jestli je tohle reakce na očkování. Byli jsme cca před 10 dny na očkování a předevčírem dostala malá horečky a během dalších 2 dnů se jí udělali v záhybech na nožičkách a ručičkách velké rudě červené fleky. Před očkováním měla jen lehkou formu exemu - pár světlých flíčků. Doktorka říkala, že se může udělat vyrážka, což se taky udělala - pupínky na pusince a okolo, takže tohle jsem čekala... Ale nečekala jsem, že se jí tak strašně rozjede exem. Může to být reakce na očkování? Děkuji
binki
5. lis 2017
Zkuste vysadit kravske produkty a jit na kozni. Tam vam nejspise napisu olej na koupani. Pokud je to atopicky ekzem, jak si myslim. U nas to vyskocilo male uz po prvnim ocko. Takze uz mame za sebou kolecko vysetreni na alergologii a imunologii. Doporucim vam kosmetiku Bioderma ABC. Tou nic nezkazite. Ale je to hodne rude... Radsi bych to ukazala lekarum...
andiienka
5. lis 2017
S tímhle už bych šla hned na kožní, reakce to může být. Každý reaguje jinak.. Syn naštěstí neměl reakce na žádné očkování, takže nám stačil na klasické projevy Bepanthen sensiderm, jinak nic strašného neměl. Ale pokud reagujete takhle, tak je to určitě pro lékaře..

Sem začni psát odpověď...

Odešli