Bolí mě bradavka, je tam bílá tečka. Kdy praskne?
Ahoj holky, mám takový problém. Včera večer mě začala šíleně bolet bradavka. myslela jsem, jestli to není z toho, jak malá občas místo pití dudlá a já ji nechávám. Ale ráno po bližším prozkoumání jsem zjistila, že tam mám takovou bílou tečku a bolí právě to okolí. Nemohla jsem si ani k prsu přiložit malou, jaká to byla bolest. Tak jsem opatrně zkoušela ručně odstříkat, pak odsávačkou, nakonec jsem dala maé napít i z toho prsu... No, ale ta bílá tečka se zvětšila a teď je vidět i z dálky. Volala jsem laktační poradkyni co s tím, prý to musí rasknout. Ale to strašně bolí ☹ Setkala jste se s tím některá? Za jak dlouho to praskne??? Můžu to nějak urychlit??? Navíc se mi od včerejška stává, že okolí té teĎ už megatečky jakoby zbělá (1/2 bradavky) a to pak bolí jako blázen. Pomáhá mi to jen romasírovat 😖 Prosím, poraďte co s tím...
Jsi fakt úžasná. Tak, zkusila jsem tu tvou techniku, vypadlo zrníčko, ale asi jsem to zvorala. Protože jak už bylo na povrchu, tak jsem ho "vyšprtla" nehtem a teď nevím, jestli jsem ho neměla "vystřelit", jestli tam třeba ještě něco nezůstalo. Což se mi zdá, že ano ☹ Ale taky se mi zdá, že máš pravdu s tou kýlou 😒 , protože puchýř je fakt dobrý popis.... Ale zdá se mi, že po tom, co vypadlo alespoň to zrníčko, tak se mi hodně ulevilo. Ale puchýřek zůstal 😖
Já byla ten "šťastlivec" s puchýřkem ☹ Nikdy jsem nenašla odvahu ho propíchnout špendlíkem, to jsem radši zatnula zuby a kojila a kojila a odstříkávala a nahřívala... 🙂 Naštěstí to trvalo maximálně 3 dny. Stávalo se mi to v šestinedělí a teď jednou, když malému bylo 5 měsíců. A ještě je fajn střídat polohy při kojení, tím by se tomu mělo i předejít... Držím palce!
Tak to příště zkusím, já fak nenašla odvahu 😝 Ale máš pravdu, jakmile to zaschne a odloupne, tak je klid 😀