Kadeřnice mi naschvál zničila vlasy. Co s tím?

krisztina32
1. kvě 2023

Ahojte,
pred týždňom som si bola nechať podstrihnúť vlasy v kaderníctve, v ktorom som bola prvýkrát. Chcela som podstrihnúť vlasy nasucho, o 5 cm. Kaderníčka mi ich skrátila o 10-15 cm, úplne došikma, takže vpravo začala o 10 a ako postupovala smerom doľava tak strihala šikmo hore a skončila o 15 cm vyššie.
Navyše som ju požiadala, nech mi vlasy neprestriháva a neriedi. Spravila to aj tak, asi chvíľu na to, a to tak rýchlo že som nestihla zareagovať. Mám jemné vlasy a výsledok je ten, že sú o tretinu redšie a hneď sa mastia. Vzadu na temene hlavy mám do pol dňa viditeľnú lysinu.
Potom mi vlasy začala vlhčiť sprejom a snažila sa ich vyfúkať. Nechápala som prečo, až doma po umytí som zistila že vlasy úplne stratili objem.
Viem že som hlúpa že som nevstala z kresla ale do tej doby by ma ani neapadlo, že niekto môže byť až takto zákerný.
Výsledok je tak katastrofálny, že budem musieť podstúpiť zahustenie vlasov, čo ma vyjde na 20-30 tisíc korún. Vlasy musím nosiť stiahnuté v uzlíku na hlave.
Všade som čítala, že kaderníčka sa ťažko reklamuje, ale toto pre mňa nepredstavuje iba estetický, ale aj hygienický problém keďže vlasy mám neustále mastné.
Svedkom celej udalosti bol manžel, ktorého strihali vo vedľajšom kresle. Pôjde to s nimi riešiť, ale vlasy mi to aj tak nevráti.
Stalo sa vám niečo podobné, alebo máte nápady, ako to riešiť? Ten strih je celý tak katastrofálny, že to muselo byť naschvál. Nechcem to nechať tak, lebo nie je možné, aby takáto zákernosť tej hnusnej existencii len tak prešla.

kekita
1. kvě 2023

@krisztina32 můžu se zeptat, jak souvisí zastřižení vlasů s jejich maštěním? To chceš jít po týdnu reklamovat estetickou záležitost? Děláš si srandu, že? A ty jsi té kadeřnici říkala, že je někde problém, nebo tvůj manžel? Protože pokud jsi to odsouhlasila, že je to dobré (což se bere i zaplacení), tak těžko můžeš po týdnu dojít, že se ti to nelíbí...

g_m
2. kvě 2023

Stezovala sis na miste? Pokud ne, tak bohuzel. Za lysinu a extra ridke vlasy kadernice fakt nemuze 🤷

gdpr
2. kvě 2023

Mala si to rovno tam riesit reklamaciou. Je to to iste ako akakolvek ina sluzba za ktoru by si mala zaplatit.

zlataberta
2. kvě 2023

To jako fakt? Nebo si děláš srandu😲

levandule_k
2. kvě 2023

Teda to je šílené, mít sestřih o cm víc vlevo než vpravo.

te_reza
2. kvě 2023

🪑 takže tam třeba hodinu sedíš, koukáš, jak ti teda ničí vlasy, pak poděkuješ a zaplatíš a po týdnu to chceš reklamovat?😅

michaela666
2. kvě 2023

Reklamaci jsi měla řešit okamžitě. Nakráčet tam po týdnu, tak se ti akorát vysmějí. Řídké a mastící se vlasy neovlivní jejich ostříhání, to začni řešit vhodnou vlasovou kosmetikou, péčí ( správná teplota vody při mytí je u mastných vlasů důležitá) a doplňky stravy.

laxesis
2. kvě 2023

Reklamace ve službách se řeší hned - nezaplacením, stížností, domluvou. Vlasy se ti nemastí střihem, ale péčí o pokožku, to není věc kadeřnice. Pokud ti vlasy hodně prostříhala a je jich míň, tak ano, může se zdát, že se začínají mastit rychleji, ale ten důvod maštění není ve střihu, jen to jde rychleji poznat, ten problém už jsi měla. Že by něco kazila schvalně se mi taky nezdá, třeba prostě není tak šikovná, nebo má jiný styl..kdo ví, to je riziko výběru salonu, recenze má dobré? Pokud vám vrátí peníze, tak je to její dobrá vůle po takové době.

pincola
2. kvě 2023

@krisztina32 Ahoj, mrzí mě ty příkré reakce. hele mě se to stalo kdysi taky. Kadeřnice mi dala barvu, která mi totálně zničila vlasy. Taky jsem zaplatila a poděkovala a odešla. Chtěla jsem být, co nejdřív sama. byla jsem ztuhlá a v takové vnitřní panice. kadeřník, který mi pak vlasy zachraňoval říkal, že tohle vídá často. Totálně zničené vlasy a kolikrát z drahého kadeřnictví, kdy ta ženská prostě zaplatí a uteče se vzpamatovat domu. On mi radil, že se mám obrátit na manažera kadeřnictví a stěžovat si. I klidně po týdnu, a ať mu vlasy ukážu (chytly mi i divně do zelena místo blond). Pokud je slušný, dá mi odškodnění. Já to neudělala, vlasy jsme ustřihly, odrostly a už jsem to neřešila. Ale pokud to řešit chceš, určitě i po dvou týdnech to zkus. Minimálně si dá manager na kadeřnici příště pozor. A pokud se ti neomluví a nenabídne něco, jako omluvu, alespoň příští stříhání zdarma, někým jiným. Tak mu to osol v recenzích na internetu. To tomu kadeřnictví uškodí a holky to varuje.

zanett
2. kvě 2023

Stalo se mi neco takoveho dvakrat v zivote;

1) s barvou - chodim na blond meliry a v tom salonu, kam jsem tenkrat chodila (mmch, pekne drahy), meli zrovna nejakeho expert coloristu, ktery mi mel ty meliry delat ten den (to byl takovy ten hogo fogo salon, kde vam jeden clovek, vetsinou nejaky kadernicky poskok, myje vlasy, druhy clovek vam je striha - vetsinou nejaky 'stylista', a treti clovek, vetsinou nejaky 'colorista' vam je barvi/meliruje). Vysledkem bylo, ze jsem mela naprosto zlute vlasy. Misto chladive blond meliru jsem vypadala jako cerstve vylihnute kure, cela zluta. Hned se mi to nezdalo, ale jelikoz byly v salonu hodne silne zarivky, rikala jsem si, ze to mozna zkresluje a ze az to doma umyju (a vymyju prebytek barvy), ze se to srovna. No nesrovnalo a i druhy den po umyti jsem byla naprosto zluta, coz vypadalo strasne. Tak jsem jim tam volala a vysvetlila situaci a chtela, aby to nejak resili. Byla jsem slusna a mila. Pozvali me zpatky do salonu, ale vsichni (vcetne recepcni) byli strasne odmereni, pak mi rekli, ze teda nevi, jak to napravit a ze to teda zkusi (dali mi nejaky preliv). Ja byla dost prekvapena, ze nevedeli, co s tim! A ze byli strasne odmereni. Stravila jsem tam dalsi dve hodiny v priserne atmosfere, ale jakz takz tu zlutou barvu stahli. Ja hloupa jsem tam pak jeste nekolik let chodila (ale uz ne k tomu coloristovi), dnes uz bych se do takoveho salonu nevratila.

2) se strihem - kadernice, ke ktere jsem pred lety pravidelne chodivala, mela ten den nejaky zachvat kreativity a navrhla mi vlasy trochu vic sestrihnout. Ja byla tehdy mlada a nesebevedoma a nechtela jsem 'delat vlny' tim, ze bych s ni diskutovala o tom, co presne tim mysli (ano, dnes bych diskutovala) a dopadlo to tak, ze mi udelala kratky sestrih a la 'zena stredniho veku' (byla jsem tehdy sotva dospela). Ja ten cely rozsah tragedie zjistila az doma, kdyz jsem se poradne prohledla v zrcadle. Tenkrat jsem ty vlasy obrecela a trvalo nekolik mesicu (minimalne 5 nebo 6), nez dorostly do delky, kdy se s nima dalo nejak pracovat. Nejhorsi na tom tehdy bylo, ze ja nemela chapajici okoli, kdyz jsem si stezovala rodine/kamaradkam, ze mi kadernice zvrzala vlasy, vice mene vsichni rekli neco v tom smyslu 'Tak sis je nemela tak nechat ostriha'!'. Ja to tak nechtela! No jak rikam, dnes uz bych to resila jinak. Tehdy jsem si kadernici nestezovala, bylo to male vesnicke kadernictvi, co by s tim mohla delat? Dnes uz je pani nekolik let po smrti, ale na tej jeji vytvor nikdy nezapomenu.

lauriak
2. kvě 2023

Tak teraz to uz poriesis jedine tak, ze tam viac nepojdes a das im negativne recenzie. Inak si myslim, ze tazko nejaka kadernicka ti naschval spravila zly uces. Proste bola nesikovna. Druhy raz chod inam.
Inak chapem, ze si sa tam rovno nezvala lebo mna ked strihaju tiez neviem co mi tam vzadu a vlasmi robi. Vysledok si poriadne obzrem vzdy az doma.

lenkalubina
2. kvě 2023

Pokud jste nic neřekla a zaplatila, tak to je jako souhlas,že je vše v pořádku. Pokud půjdete až po týdnu reklamovat,tak už ničeho nedosahnete🤷‍♀️