Nespavost - jak na ni vyzrát?

alinea
3. říj 2014

Ahojky všem nevypsalým 🙂 /i těm druhým 🙂 /, mám problémy s nespavostí.... někdy celou noc nespím, hlava se neumí zklidnit /a to o ničem nepřemýšlím/, cítím se jak po čtvrtém kafi 🙂 ...Jeden čas jsem užívala i psychofarmaka /svěřila jsem se lékaři s problémem a zkusila Trittico/, ale lékům bych se už raději vyhnula....Spánkovou hygienu dodržuji, meduňkový čaj je slabý...nepomáhá nic. Samozřejmě se s tím nepotýkám každý den, ale někdy i párkrát do týdne. Zajímalo by mne, co pomohlo Vám, pokud jste kdy řešili a vyřešili stejný problém 🙂 Díky.

elvira
3. říj 2014

Měla jsem období, kdy jsem strašlivě unavená usnula hned, ale kolem 1 hodiny ráno vzhůru a třeba do 4 koukala do stropu - ráno hotová.
Zkoušela jsem leccos, hlavně přešel určitý čas - to období bylo psychicky náročné - stěhovali jsme se, vracela jsem se po mateřské do práce atd.
Dávala jsem si kozlíkové kapky, večer si dám čaj na spánek a nervy, přírodní antidepresivum je třezalka - no, mě osobně moc nepomáhá, ale někdo si ji chválí a začala jsem užívat magnesium s B6 - je proti nervozitě a podrážděnosti atd...

alinea
autor
3. říj 2014

@elvira Ahojky, díky za reakci 🙂 . .. Je pravda, že stresovější období mám taky, ale kdo nemá, že..... Magnesium jsem zkoušela, třezalku nemohu, ale kozlíkové kapky neznám....

sonja01
28. říj 2014

@alinea ahoj, jsem na tom stejně, momentálně se mi doktorka snaží vnutit antidepresiva s hypnotickými účinky, čemuž se bráním zuby nehty..hořčík užívám, bylinky na mě moc nezabírají - musela bych si jich vzít asi tak trojnásobek 😀 Mám ještě tip na Sedalia sirup - je to homeopatikum, jinak pokud cítím nervozitu už k večeru, mám doma sirup Novo passit - aspoň trochu mi pomůže..zkoušela jsem taky vysadit úplně kafe anebo jít spát až když jsem úplně unavená, ale to není dobré, další den jsem ještě unavenější..

alinea
autor
29. říj 2014