Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Neustále nafouklé břicho. Co s tím?

markeetp
4. črc 2020

Ahoj, moc prosím o radu. Poslední dobou mám neustále nafouklé břicho. Ráno po probuzení je ještě celkem v pohodě (úplně ploché není, ale dá se to), nicméně potom když cokoliv sním nebo stačí že vypiju třeba jen čaj nebo sklenici vody, tak se hrozně nafouknu. A pak mám takové nafouklé břicho celý den. Je to strašný, vypadá to jako bych byla tak minimálně ve třetím měsíci těhotenství a to těhotná nejsem. Snažím se z jídla vynechávat nadýmavé potraviny, nicméně moje stravování je dost nepravidelné. Pracuji ve směnném provozu - denní, noční - a přes den kolikrát nemám čas se najíst, takže pořádně se najím třeba až odpoledne, případně večer až dojedu domů. Dřív mi to břicho takový problém nedělalo, poslední dobou jsem sice přibrala, takže úplně hubená jako dřív nejsem, břicho ploché nemám už dávno, ale nikdy mi to nedělalo takový problém jako teď, protože ho mám takové nepříjemně "vzedmuté" a navíc mi je to nepříjemné i na veřejnosti, kdy musím neustále vymýšlet co na sebe, abych měla nějakou volnější halenku a břicho nebylo tak "na očích". Zatahování břicha jsem vzdala, to vydržím maximálně chvíli. Na stolici chodím pravidelně, pitný režim mám dostatečný. Začala jsem brát i Espumisan, ale efekt minimální. Teď jsem začala i cvičit sedy-lehy na břicho, ale během chvíle břicho asi nezhubnu. Proto moc prosím, jestli máte někdo podobnou zkušenost, nebo víte, čím by to mohlo být a jak se tohoto problému zbavit, prosím poraďte mi. Případně prosím i o radu ohledně cviků - jaké jsou dobré na břicho, jaké vám pomohly zhubnout břicho, a podobně. Nechci vypadat jako hysterka, ale už fakt nevím co s tím, navíc mám drtivou většinu triček upnutých nebo tak akorát, takže všechny krásně kopírují velikost mýho pupíku. Děsím se trapasu, až se mě někdo zeptá, jestli nejsem těhotná. Děkuji moc za všechny rady!

te_reza
4. črc 2020

Já to mám taky, blbě trávíš a asi blbě jíš.

piskoteka
4. črc 2020
lotosek
4. črc 2020

Nemáš problémy se zády? Křivá páteř se může kompenzovat tím, že se holt na druhé straně vyvalí břicho. To je pak na spolupráci s fyzio, kde by tě měli naučit vhodné cviky na posílení vnitřních břišních svalů, což sedy-lehy opravdu nejsou.

Sem začni psát odpověď...

Odešli