• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Utrogestan a jeho užívání v cyklu. Poradíte mi?

22. října 2016 
Ahoj, potřebovala bych poradit. Už skoro rok beru beru Utrogestan, jinak mám velmi nepravidelnoou MS. S Utrogestanem to bylo vždy v pohodě. MS přišla vždy do 7 dnu po dobrání posledního prášku. Teď ale MS přišla ještě před dobráním poslední pilulky. Stalo se vám to někdy? Co to může být ? :(
20. led 2009 v 09:30  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojte jsem tu poprvé, doufám, že mě brzy vezmete mezi sebe. První měsíc užívám Utrogestan, ale protože mě po něm bolelo celkem hodně břicho a motala se mi hlava, tak mi pan dokt. řekl at ho vysadím. Měla jse ho brát 10 dní, ale skončila jsem 9 dnem. Doktr. mi řekl, že by se měsíčky měli dostavit hned, ted je to 6 den a měsíčky nikde. Už jsem si zkoušela dělat i TT, ale vyšel negativní. Bolí mě pořá břicho, jako bych to už měla co nevidět dostat a pořád chodím na záchod. Zkusím si zítra udělat ještě jednou TT, třeba budu mít štěstí :slight_smile:
1. únor 2009 v 17:33  • Odpověz  •  To se mi líbí
Luci ahojda, ty bereš utrogestan na srovnání cyklu nebo na co??? Jinak zkus testík a kdyby nic, tak bych raději došla k doktorovi, aby ti udělal utz :wink:
1. únor 2009 v 17:36  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj Vendy, začala jsem to užívat, protože jsenm krvácela při pohl. styku. Když jsem čekala druhé mimčo, hodně mě bolelo břicho, ted mě bolí stejně tak. Když jsem si dělala test, vážně jsem myslela, že tam budou dvě čárečky, hodně mě to zklamalo, ted se trošku bojím udělat si druhý testík. Ve čtvrtek jsem byla u dokt., dělala mi ultrazvuk, ale ještě nebylo nic vidět, říkala, at počkám tyden a potom udelat test, že jestli jsem otěhotněla před 14 dny, tak to ješte neukáže, no ale já už nemohla vydržet a udělala jsem si ho hned za 2 dny. Asi jsem měla počkat
1. únor 2009 v 17:45  • Odpověz  •  To se mi líbí
Luci tak to jo , to jsi testovala moc brzy, vydrž a neboj ty dvě čárky tam budou :wink:
1. únor 2009 v 17:48  • Odpověz  •  To se mi líbí
Vendy myslíš, že mám ještě počkat nebo to mám zkusit zítra, zítra už to budou 3 dny co to nedostanu, co trápí tebe?
1. únor 2009 v 17:57  • Odpověz  •  To se mi líbí
Luci no tak zkus, ale já bych vydržela, jsi si 100% jistá ovulací?? Já nemám vlastně žádný problí ém :grinning: já beru clostyl a k tomu po ovulaci utroš aby mi rychleji narostla sliznice, takže pro případné udržení mimi, ale bohužel zatím se nedaří
1. únor 2009 v 18:05  • Odpověz  •  To se mi líbí
Vendy ovulaci jsem měla 100%, ještě než jsme se začali snažit o miminko, mívala jsem u toho veliké bolesti, když jsem šla k dokt., tak mi řekla, že je to ovulace, že to budu mívat bolestivé každý měsíc, je to taková zvláštní bolest, měla jsem ji i tento měsíc, tak si myslím, že to byla určitě ona :unamused: No tak uvidíme, zase si říkám, že by to bylo veliké štěstí otěhotnět hned na poprvé, takové štěstí snad ani mít nemužu. :frowning2:
Tobě přeji hodně štěstí, určitě se to brzy podaří :slight_smile:
1. únor 2009 v 18:46  • Odpověz  •  To se mi líbí
Luci a tak kolik dní jsi po ovulaci??? Pokud jsi víc jak 15 dní, tak by tam už čárka měla být vidět, ale je pravda že nemusí, některým holkám se objevila třeba až 20 dní po ovulaci.... no nezbývá ti nic jiného než čekat.... Děkuji moc a tobě taky a brzy nám sem nahlaš // :dizzy_face:
1. únor 2009 v 18:52  • Odpověz  •  To se mi líbí
Utrogestan už vlastně 6 dní neberu a baz. teplota se mi drží pořád nad 37, nevím co to znamená :unamused:
1. únor 2009 v 18:52  • Odpověz  •  To se mi líbí
vendy po ovulaci má ted asi tak13 dní
1. únor 2009 v 18:53  • Odpověz  •  To se mi líbí
Luci to vypadá že jsi vážně těhulka :dizzy_face:
1. únor 2009 v 18:54  • Odpověz  •  To se mi líbí
Luci tak vyčkej ještě tak tři dny a pak udělej testík znovu a určitě už tam budou ty dvě úžasný čárky
1. únor 2009 v 18:54  • Odpověz  •  To se mi líbí
Vendy snad máš pravdu, mám kolikrát takové bolesti břicha, že si myslím, že už to musím každou chvíli dostat, zkusím ještě pár dní počkat, i když to čekání je příšerné :angry: , určitě to znáš
1. únor 2009 v 19:02  • Odpověz  •  To se mi líbí
luci znám znám, neboj ono se dočkáš, však budeš mít teď devět měsíců pohodu :grinning:
1. únor 2009 v 19:05  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojky holky prosím vás o radu....mám brát utroš pd 16.dne cyklu 10dní na úpravu cyklu kvůli otěhu...já blb jsem se spetla a vzala si ho jeden den po MS ale jen jeden den 1-1-1.pak jsem si všimla že ho brát nemám...mám očekávat nějakou reakci nebo se nic po jednom spletení 1 dni stát nemusí?Děkujuuuu :slight_smile:
2. únor 2009 ve 13:00  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojky Belatko já myslím, že se nic nestane, ale kdyby ti nebylo nějak dobře, tak raději zavolej tvému lékaři, já hned po prvním braní Utropgestanu měla velké motání hlavy
2. únor 2009 ve 13:05  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahojky lucy,děkuji...no mě utroš nijak nevadil nikdy seice jsem po něm ospalá ale to je tak všechno..spíš jsem se bála jestli po něm nezasčnu krvácet ale po jednom dni braní snad ne.... :unamused: :frowning2: zaváděla jsem ho...děkujuuu moc za odpověď :slight_smile:
2. únor 2009 ve 13:19  • Odpověz  •  To se mi líbí
Belatko jak dlouho už Utroš bereš a když ho vysadíš, za jak dlouho přijde MS?
2. únor 2009 ve 13:34  • Odpověz  •  To se mi líbí
brala jsem ho když jsem byla těhu...ale to nedopadlo v 10tt dobře :unamused: a ted jsem ho měla jeden měsíc a MS přišla po 27dnech normálně chodí po 28....ale ted jsem v tom právě měůla bordel a proto mi ho dr napsal....krvácela jsem z nedostatku progesteronu nebo co...no a ted ho budu brát druhý měsíc......
2. únor 2009 ve 13:50  • Odpověz  •  To se mi líbí
Prosím muže mi někdo poradit? Utrogestan jsem vysadila před 7 dny a MS se ještě nedostavila, bazální teplotu mám pořád nad 37, muže to znamenat těhotenství? Děkuji za odpověd
2. únor 2009 v 15:35  • Odpověz  •  To se mi líbí
Může (spíš jo), nemusí (těla si s náma občas zalaškujou)...těhotenský test a budeš vědět:slight_smile:
2. únor 2009 v 16:29  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojky Elano děkuji, že jsi napsala,tak jsem si udělala těhotenský test a jsou tam, sice ta druhá je slabší, ale jsou tam obě dvě :slight_smile: , jen mě trošku trápí, že mě pořád pobolívá břicho a jde mi to až do zad :frowning2: Snad bude vše v pořádku, zítra pujdu k doktorovi
2. únor 2009 v 17:30  • Odpověz  •  To se mi líbí
No tak to je paráda, gratuluju:slight_smile:

Neboj, to pobolívání je celkem normální,upravujou se poměry v malé pánvi, roztahuje se děloha...atd, hodně čerstvých těhulek to udává.
4. únor 2009 v 19:48  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojky Elano, asi jsem se moc brzy radovala a moc brzy jsem šla k lékaři, ultrazvukem ještě nic neviděl, byla jsem už podruhé na krvi, hcg se mi zvedá moc pomalu, mám ho teprve kolem 100. Doktor se obává aby to nebylo mimoděložní, do pondělí musím čekat, bud jsem šla k lékaři moc brzy a je to uplně na začátku nebo je to špatné. Doufám, že to bude to první :frowning2:
Prosím ,holky napište, neměla jste některá stejný problém? :frowning2:
5. únor 2009 ve 12:35  • Odpověz  •  To se mi líbí
Holky, všecky, kolikátý den po dobrání utroše jste dostaly ms? dík
10. únor 2009 ve 20:38  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj monaro, je to individuální, myslím. U mě třeba je to pokaždé jinak, ale většinou do týdne.
10. únor 2009 ve 21:40  • Odpověz  •  To se mi líbí
a můj další dotaz . víte něco o tom, že by utroš mohl i prodloužit cyklus a oddálit MS??? :confused:
12. únor 2009 v 10:18  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ano, často se to stává...
12. únor 2009 v 10:19  • Odpověz  •  To se mi líbí
Já dokud beru utroš, tak ms nemívám. Ale já ho beru jen u ET/KET.
12. únor 2009 v 11:48  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jdi na stranu:   Zruš
Tvůj příspěvek