Co darovat 13letému nevidomému synovci?

radapokec
21. lis 2015

Dobrý den, napadá vás někoho co darovat mému 13 letemu nevidomému synovci? Už dostal poukaz na koně, knihy brailem, poukaz plavání....nechci zadne oblečení, peníze...má už i člověče pro nevidomé.... Nejlépe nějaký zážitek, ale jaký tady na maloměstě? Dík za tipy

berynka
21. lis 2015

@radapokec žádná pecka mě nenapadá, ale aspoň do zálohy nějaká audiokniha... třeba Harry Potter 😉

verca222
21. lis 2015

My máme babičku která už nevidí a taky bych ocenila radu ☹

saaralota
21. lis 2015

Napadá mě něco s hudbou (měla jsem nevidomeho učitele v hudebce, tak asi proto). Co třeba nejaky hudební nástroj, nebo lístek na koncert oblíbené kapely?

veraga
22. lis 2015

@radapokec Za zážitkem je většinou třeba dojet někam dál. Napadl mě třeba dětský mushing, svezení v luxusním autě (nebo rallye, offroad..), výlet do aquaparku, projížďka v tanku.. Záleží, co klučinu baví. 🙂

pavlak5
22. lis 2015

A nebral by uz nejaky parfem nebo panskou sadu?Pripadne nejake obleceni znackove ?Mobil,cd s muzikou co je in ....,proste co tak kluci v jeho veku chteji.U nas v tomto veku sli nejlip mikiny ,ceepice ,boty ,streetove a pak ty vonavky ,

radapokec
autor
22. lis 2015

@berynka díky moc,super nápad,zrovna v případě tohoto kluciny a zvláště jeho rodičů, kteří jsou dle mého ne zrovna aktivni. Už se dívám na angličtinu na CD nějakou audioknihu pro děti. Dík moc možná i ten Harry Potter

craki
22. lis 2015

Audio knihu nebo segra navrhla nejaky zazitek spojeny s letanim... Pro nevidome je to pry velmi zvlastni pocit nebyt na zemi (vrtulnik, letadlo, nebo takova ta vetrna vec - vetrny tunel)

zmrzka89
22. lis 2015