icon

Bolest v oblasti kyčle vystřelující až ke koleni z bederní části páteře

a___1
17. dub 2026

Ahoj,
Jdu pro radu. Uz měsíc mě trápí bolesti v oblasti pravé části pánve, jakoby ze středu půlky, ale uvnitř a ostrá bolest vystřelovala z beder až ke kotníku. Po 2 týdnech jsem šla k lékaři, dostala jsem injekci na bolest a uvolnění. Pak léky. Po týdnu se to vrátilo zpět a obvodní lékař mi dal obstřik kortikoidem a nějakým analgetikem do SI kloubu.
Nemůžu sedět, řídit, někdy bolesti ani chodit, ohnout se.
Je mi 25 let, jsem zdravá, krev mám v pořádku, mám před státnicemi a ano, sedím více času, protože se učím. Ale chodím na procházky, hlídám si, abych střídala polohy při sezení a chodila se projít nebo aspoň protáhnout každých 30-60 minut.
Uz nevim, co s tim. Obvodní rehabilitaci nedoporučil, prý nepomáhá. Od injekce - toho kortikoidu je to dva dny a ja nepociťuju žádné zlepšení. Budu rada za rady a tipy, uz jsem zoufala.

lenerka1
17. dub 2026

Mě pomohla jedině soukromá fyzioterapeutka - uvolnila bloky (ne vše šlo úplně a rozhodně ne během jedné návštěvy), dala cviky na míru.

a___1
autor
17. dub 2026
@lenerka1

Mě pomohla jedině soukromá fyzioterapeutka - uvolnila bloky (ne vše šlo úplně a rozhodně ne během jedné návštěvy), dala cviky na míru.

@lenerka1 Děkuji, zkusím se objednat. Ja uz jsem úplně vyřízena

tygrous
17. dub 2026

Nemám sice takové bolesti a vystřelování jako ty, ale pravá kyčel mě zlobí už delší dobu. Minulý týden jsem byla u soukromé fyzioterapeutky, zkontrolovala hybnost kloubu a zjistila, ze kloub je ok a že to bude zkráceným vnitřním svalem uvnitř pánve. Dala mi pár cviků a já po týdnu cvičení fakt cítím zlepšení, dnes jsem o kyčli vůbec nevěděla. Takze za mě určitě doporučuju zkusit soukromou fyzioterapii 😉

drep
17. dub 2026

Zní to jako klasická blokáda SI kloubu. Ale obstřik nezafunguje vždycky. Našla bych si fyzioterapeuta a do té doby na netu yoga for lower back pain

zuzekk
17. dub 2026