• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Hodně žlutá moč. Může být z Nutrolinu-B?

2. března 2012 
Ahojky asi to bude znít divně,ale malá má šíleně žlutou moč....Včera jsem jí nasadila Nutrolin B-probiotikum...dobrali jsme ATB...vím,že takto žlutou moč měla i včera večer...nevím jestli i ránno a nějaký dny před tím,nějak si toho nevšímám..Myslíte si,že takto zbarvená moč by mohla být z toho nutrolinu B...Hledala jsem jestli už někde tady podobná diskuze není...a v jedné diskuzi psala nějaká maminka,že dceři dává nutrolin B a moč jí to zbarvuje(diskuse se však tohoto problému jinak netýkala)...Tak mě to uklidnilo...ale zajímají mě názory i jiných...Musím teda napsat,že barva moči je až nápadně podobná barvě toho Nutrilonu :sweat_smile:
2. bře 2012 v 17:19  • Odpověz  •  To se mi líbí
@misellll pokud by B znamenalo že je tam vit. B tak po Bčku je moč žlutá :wink:
2. bře 2012 v 17:27  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
já ted dávám malýmu enetrínu to jsou tky probiotika, ale obsahuje hodně vitaminu B a malémnu taky moč zežloutla :wink: dělá to vitamin B
2. bře 2012 v 17:29  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
autor
Jé holky super...jen jsem se chtěla ujistit...děkuju moc..už jsem vklidu :slight_smile:
2. bře 2012 v 17:31  • Odpověz  •  To se mi líbí
@misellll já se totiž taky lekla, ale muž mi právě řekl, že když si veme b-komplex tak to má uplně stejně
2. bře 2012 v 17:40  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@alenv super děkuju moc....je fakt,že ta moč má stejnou barvu jako ten Nutrolin B.. :grinning:
2. bře 2012 v 17:45  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek