icon

Jak zvládají maminky s ADHD rodičovství?

pavlinabalonova
7. lis 2025

🌸 Hledám maminky s diagnostikovaným ADHD, které by se chtěly podělit o své zkušenosti s rodičovstvím.

Jsem studentka psychologie na Masarykově univerzitě a realizuji výzkum o tom, jak maminky s ADHD prožívají rodičovství, výchovu a každodenní rodinný život. Všechny podrobnosti o rozhovorech najdete v přiloženém letáčku.

Pokud se budete chtít zapojit, budu moc ráda, když se mi ozvete - buď tady nebo na kontakty uvedené v letáčku.

Děkuji a mějte se krásně! 💛

Jak zvládají maminky s ADHD rodičovství?
konidana
7. lis 2025

@pavlinabalonova nemam diagnostikovane nic, nicmene po ctyricitce zjistuju, ze neco takoveho mit budu. Mozna jen AD, netusim, kam spada roztrzitost , zapominani veci a na veci, neschopnost dokoncit ukol, ale rozdelat jich 10 a postupne nektere pak casem i dodelat, kdyz na to jsou podminky, atd. Mela jsem to tak vzdy, nikdy jsem nezvladala delat 2 veci najednou, jedna mne rusi od druhe a nakonec casto nedopadne ani jedna. Nebo mi to strasne dlouho trva...

pavlinabalonova
autor
7. lis 2025
@konidana

@pavlinabalonova nemam diagnostikovane nic, nicmene po ctyricitce zjistuju, ze neco takoveho mit budu. Mozna jen AD, netusim, kam spada roztrzitost , zapominani veci a na veci, neschopnost dokoncit ukol, ale rozdelat jich 10 a postupne nektere pak casem i dodelat, kdyz na to jsou podminky, atd. Mela jsem to tak vzdy, nikdy jsem nezvladala delat 2 veci najednou, jedna mne rusi od druhe a nakonec casto nedopadne ani jedna. Nebo mi to strasne dlouho trva...

@konidana Moc děkuji za vaši reakci, důležitou podmínkou k realizaci rozhovoru k moji diplomové práci je stanovená lékařská diagnóza. Pokud byste si chtěla být jistá, diagnostika je dobrá cesta a nabízí ji různá státní i nestátní zdravotnická zařízení. Přeji vše dobré 🙂

moundi
10. lis 2025