Pádný důvod k napsání e-mailu profesorovi

1. únor 2021

Ahoj, dnes jsem byla na gynekologii a mám do poloviny února od lékaře nařízeno víceméně jen ležet a být v klidu, abych skrze nízko položenou placentu nezačala krvácet. Studuji ale na VŠ a zbývá mi poslední zkouška. Celý leden byla tato zkouška online, ale musela jsem splnit jiné, takže jsem si tuhle nechala na konec. Jenže profesor se od února rozhodl, že zkouška bude na katedře ve škole. Myslíte, že můj aktuální zdravotní stav je dost silným argumentem na to, abych profesorovi napsala e-mail s prosbou, abych mohla mít zkoušku také online?

gruyerre
1. únor 2021

No zkusila bych mu napsat, uvidíš, co ti poví.

mamikry
1. únor 2021

Urcite mu napiste. Pokud neni s prominutim blbec, tak udela vyjimku.

meronym
1. únor 2021

Co muzete ztratit, kdyz mu napisete? Nic

madbetka
1. únor 2021

Rozhodně je to pádný důvod. Celé první těhotenství jsem byla na rizikovém a nemohla tak chodit ani na většinu přednášek. Nebyl jediný vyučující, který by to nepochopil, naopak mi všichni vyšli maximálně vstříc. Určitě mu napiš, věřím, že se nějak domluvíte 🙂

simone5
1. únor 2021

Já jsem vyučující na VŠ a v podobném případě to u mě pádný důvod vždycky byl. Nemusíte říkat úplné podrobnosti (často jsem byla překvapena, jaké detaily mi studenti napsali...ne, opravdu nemusím znát všechno), ale ideální je, pokud vám lékař napíše, že vám nařizuje klidový režim.

martiniquest
1. únor 2021

Zaráží me, ze vysokoskolsky student se pta na takovou vec a jeste na Modrem konikovi 🤔 Samozrejme profesofovi napis a pripadne doloz lekarskou zpravu, bude-li to po tobe chtit.

krupka3
1. únor 2021

@martiniquest predbehla jsi me 😀

elencze
1. únor 2021