Psychologické vyšetření

danielle1988
23. bře 2021

Ahoj. Popravdě jsem docela v šoku a nevím co si myslet. Předloni jsem absolvovala přijímací řízení k AČR, jako uchazeč o místo vojáka z povolání. Ač jsem to nečekala, tak jsem prošla a nastoupila na podzim na výcvik. Bohužel, necelé tři týdny ke konci kurzu jsem musela na ošetřovnu a dostala jsem nemocenskou - nešlo se vrátit kvůli koronaviru. Kdo trošku sledujete nábor, tak víte, že jsme byli jedni z prvních rekrutů, kteří už nemohli jezdit domu, ale celý výcvik byli v kasárnách ..........
Byl mi schválen znovuvstup, ale musela jsem kvůli vypršení lékařského vysvědčení absolvovat znovu celé zdravotní kolečko. ( LV platí každému rok )

A teď k věci, která mě zarazila - neprošla jsem. To, že se mi v psychologickém vyšetření nepovedla jedna inteligentní část jsem si byla vědoma už v průběhu testů. U pohovoru s psycholožkou mi bylo jasné řečeno, že dle ní, na AČR nemám, že je to tam těžké a vidí mě spíš v civilu ( to, že jsem už v AČR byla, zbývaly mi tři týdny do konce výcviku, šlo mi to tam, byla jsem spokojená a zvyklá si hned na režim - to jakoby neslyšela ). Prostě: za ní dneska ne.

Mluvila jsem ještě s primářem psychologického vyšetření, aby mi řekl svůj názor, případně vysvětlil, kde přesně byla chyba ? Dle něj paní psycholožka neselhala, prý se mi nepovedla IQ část a promítá se mi to i do osobnostní části, že mám prostě výkyvy.

Na moji otázku, zda má smysl to za to zkoušet znovu mi odpověděl , Smysl to má. Pro Vás. A nemusíte čekat přesně rok. , 😳😳😳😳 Když jsem mu sdělila, že jsem v AČR, na výcviku byla spokojená, instruktoři mě chválili, tak mi řekl, že dle něj mě, ani psycholožka předloni neměla pouštět.

Popravdě, nevím co si myslet. Začínám si připadat jak nula.