Řidičák 2018 - kdo ho letos dělá?

kristymaty
14. zář 2018

Ahoj holky, dělal si někdo teď řidičák v tomhle roce? Můžete mi popsat jak probíhají zkoušky, atd..? Mám to teprve úplně vše před sebou, ale zajímá mně jak to probíhá/lo. Děkuji moc Kristýna

papaja90
14. zář 2018

Delala jsem loni, ale je stejné. Na úřadě napíšeš testy na počítači a kdyz je udelas tak jdes na jizdy. Před jizdama muze byt nějaká technická otazka, ale nemusí.

kristymaty
autor
14. zář 2018

@papaja90 Aha, ja právě četla že nově od roku 2016, mají být nejdříve písemné jak píšeš a pak teprve jízdy a ústní už jako takové nejsou? Děkuji, ja jen abych měla v tomto přehled.

lucifffalek
14. zář 2018

Ja dělala sice před 10 roky. Taky prvni testy na pocitaci,pak jsem měla techniku 2 otazky ktere jsem si vylosovala a nakonec až jízdy. Takže bych řekla že je to pořad stejny.

papaja90
14. zář 2018

@kristymaty jak jsem psala,ze muze byt technicka otazka, tak ta je ústní a před jizdou.

martaskaaa
14. zář 2018

Ja mela stejne jako @lucifffalek ale je to taky 10let. Ale co jsem koukala na otazky jake jsou v testech ted, tak je to hruza oproti tomu co bylo kdysi. Pulka snad ani nesouvisela s provozem,prislo mi to spis psychologicky. Myslim,ze na netu podobné otazky najdes, ja si tak tenkrat trénovala

krisatko
14. zář 2018

@kristymaty ty písemné jsou myšleny právě ty na tom PC. Stejné, jako když si je zkoušíš online na nečisto.

kristymaty
autor
14. zář 2018

@krisatko Však jo, jsou to písemné - testy. 😊😊

kristymaty
autor
14. zář 2018

@martaskaaa Však otázky mám, to nepotřebuji. Ale potřebuji aktuální informace. Nevadí zeptám se přímo. ❤️ Díky mooc

martaskaaa
14. zář 2018

@kristymaty ja uz bych to nechtěla delat ani za nic 😂 tak hodně štěstí, pevny nervy a hodného komisaře

nany123
14. zář 2018