Jak na přípravu umělého mléka?

imzadi
31. kvě 2011

Asi blbej dotaz, ale doteď jsem jen kojila, bohužel už to malému nestačí, začínáme přikrmovat hlavně v noci. Každopadně jak na přípravu UM? Jde mi hlavně o noc, malej se probudí a řve hlady a já mám jít připravovat UM. Co s tím? Nějaké tipy a triky, když nemůžu připravit mléko dopředu? Potom třepete s lahvičkami? Přijde mi, že se tam dělá šíleně moc bublin :( Převařujete kojeneckou vodu 5 minut? Jsem prostě úplný nováček a nějak nevím, jak na to...Jak to děláte vy? Dík moc 😉

zofinecka
31. kvě 2011

Ahoj moje obě děti jsou na UM od začátku a nikdy jsem teda nekupovala kojeneckou vodu a ani jsem vodu nepřevařovala 5 min. Vždy jsem si na noc naxhystala do termosky vodu, tak aby měla tu správnou teplotu a nebo o něco teplejší a radši zchladit. A měla jsem ještě zásobníky na mlíko a tak jsem si naměřila přesně tu dávkou kterou jsem potřebovala. A zatřepat s tím musíš jinak by se ti to nezamíchalo a vůbec tam není moc bublinek 😉

scai
31. kvě 2011

Přikrmovali jsme od 3,5 měsíců. kojeneckou vodu jsem nepoužívala nikdy, vždy jen obyč, projetou tou britou konvicí a převařenou (ale né 5 minut, ale normálně v konvici)
A teda v noci pořád vstávám a hodím vařit mlíko. Mám, ale tuhle konvici a s ní to jde skvěle
http://www.mall.cz/rychlovarne-konvice/philips-...
takže tam vidím jakou má ta voda teplotu. Vždycky v ní převařím vodu a pak už jen ohřívám na 40. Pokud vidím, že má třeba 60, takn vím, že musím chvíli chladit. je to super a tahám jí všude sebou. Ulehčí to fakt hodně prácě a času, když vidím, kdy to má 40 stupnů, které chci 😀
Taky si můžeš na noc dát vodu do termosky, ale tohle mi příjde lepší. V té termosce ze začátku noci to zase bude tepúlejší,pak už to můžeš mít studené...
Jo a ze začátku jak měla malá prdíky a mě se taky zdálo, že to mlíko moc pěkní, tak jsem do něho řpidávala pár kapek sab simplexu...postupně jsem to pak ale zkoušela ubrata vypustit a v pohodě. Mlíko je napěněné, ale nevadí to.