icon

Proč se cítím lépe v Brně než doma?

18. led 2025

Děvčata!
Jdu s trochu odlišným dotazem a doufám, že mě neodsoudíte… začalo to na konci listopadu, kdy jsem se doma nějak necítila dobře… ne, že by domov na mě působil špatně, ale já sama jsem se necítila.. v ten den a to opravdu nárazově se mi velmi změnila nálada, která trvá do teď.. úzkostná, smutná, bez života (jsem mladá, studuji, měla bych užívat studentských let). Nedávala jsem tomu velkou váhu, ale všimla jsem si, že když jsem v Brně (studuji tam a mám tam byt), nic mi není. Ale jen dojedu za rodinou a přijde to. Teď jsem u rodiny dlouho, protože není škola. Když jsem venku s přáteli je to dobré, ale doma nic moc… je mi neustále zima, ostatním teplo.. mám velké zimnice i pod dekou, jen doma se mi zdají velmi ošklivé sny. Nedokážu se rozptýlit, v hlavě mám strach, že na něco umřu (stále mám myšlenky na nemoci).V Brně nic, jen ty hnusné pocity si vozím s sebou. Jsem neustále ve stresu, podvědomě se o sebe bojím, okolí se mě ptá co se děje, ale nemohu to vyjádřit. Na duchy jsem byla vždy citlivější a vnímala jsem tyto věci více.. teď mi ale přijde, jak kdyby žil někdo ve mně a vysával mě. Víme celá rodina, že v našem bytě byl s námi náš zesnulý strýc. Měl nás všechny rád a jeho přítomnost respektujeme. Nyní mám ale pocit, jak kdyby se všechna tíha domova, přesunula na mě. Nedávno jsem byla u lékařky a vše v pořádku. Nemáte některá zkušenost s energiemi? 😊 jsem od přírody velmi veselý a pozitivní osoba, proto tento stav vnímám i více, jelikož pro mě není 100% možné doma vypnout a uvolnit se. V noci spím, ale ráno se stejně probouzím unavená.. moc díky za zkušenosti!😊

levandule_k
18. led 2025

Jsem trochu ezo, takže s tímhle nemám problém. Nevím, jestli s tím pohneš sama, ale myslím, že by bylo dobré někoho kontaktovat, kdo by případného ducha od tebe odvedl. Pokud je to tvůj zesnulý strejda a zasekl se tady, má stejně nejvyšší čas, aby šel na druhou stranu, tady jeho život skončil.

reeeza
18. led 2025