icon

Žárlivost na partnera z minulosti. Je podobný pocit normální?

2. říj 2022

Ahoj, zajímá mě, jestli jste některá zažila něco podobného.
Před osmi lety jsem se rozhodovala mezi dvěma muži. Ačkoliv mě srdce táhlo maličko více k druhému, vybrala jsem si prvního (mého manžela) jelikož byl rozumný, déle jsme se znalli, vždycky jsem hledala věrného a hodného chlapa, což můj muž zpočátku splňoval. S manželem máme dvě děti, byla jsem moc šťastná, řekla bych, že i manžel. Bohužel manželství nevyšlo, manžel od nás před půl rokem odešel kvůli jiné ženy. Byl to docela šok. Každopádně vztahu se svým manželem nelituji, bylo to krásných 7,5 roku a samozřejmě mě mrzí, že se zamiloval a odešel. Minulý týden jsem však viděla společnou fotografii toho druhého muže se svou partnerkou (dlooouho nikoho neměl) a musím se přiznat, že mi to bylo líto a asi jsem i žárlila. Ačkoliv celých 8 let nejsme v kontaktu, sem tam jsme si napsali na Vánoce, narozeniny..., vždycky jsem k němu něco cítila. Nemyslím tím lásku, manžela jsem moc milovala a nikdy bych ho neopustila. Spíš takovou nějakou chemii, možná něco neuzavřeného. Je to vůbec možné? Zažila jste některá něco podobného?

dianemash
2. říj 2022

No jéje 👌🤣 a to jsem ve vztahu fakt šťastná, spokojená,stále zamilovaná, ale občas mě něco takovýho taky přepadne u více takových "nenaplněných lásek" z dřívějška 😁

vh1610
2. říj 2022

Taky dobre znam...a jak to dokaze byt silny...asi prave proto, ze je to v te "vysnene" nenaplnene rovine... 🙂 Ono by realita mozna byla vselijaka... A nebo taky ne a vazne byste se k sobe hodili 🤷🏻

escapelle
2. říj 2022