• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Komu zabral Metforimin?

7. března 2017 
autor
Halo děvčata? dnes tu nikdo není? už je mi smutno, jak se máte?????Pojďte!!!!Jinak mrcha už asi co nevidět dorazí, tak zítra nebudu muset asi ani na kozu, ale řeknu vám, tak nesnesitelný bolesti jsem neměla od svých 16ti let a to je mi 28, takže hormony asi udělaly své, snad mrcha se rozjede!
12. čer 2008 ve 14:29  • Odpověz  •  To se mi líbí
čau zuz já mám dneska takovej blázinec, že jsem sem ještě ani nekoukla............no já jsem zvědává co ti zejtra mudra řekne, holt PCO je svinstvo a člověk nikdy neví s čim má počítat :frowning2:
12. čer 2008 v 16:54  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
Nazdarek achal: tak aspoň někdo se tu otočil hehe, no už mě nic neřekne pač už krvavá přišla, zatím jen pár cucků blééééééé, ale snad se ještě rozjede:slight_smile:, už mám aspoň klid a po premenstruačním syndromu, koooonečně!!
12. čer 2008 v 16:59  • Odpověz  •  To se mi líbí
achalteke:ahojky chtěla jsem se chtěla zeptat jak bereš ten metformin?
12. čer 2008 v 17:32  • Odpověz  •  To se mi líbí
zuzuza:ahojky tak at už máš mršku za sebou :wink:
12. čer 2008 v 17:33  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
Ahoj fren, no mrchu mám teda ale jen pár kapek, na to jaká to byla ráno bolest, myslíš, že se to ještě rozjede?
12. čer 2008 v 17:33  • Odpověz  •  To se mi líbí
zuz no vidíš a k tomu doktorovi zítra tedy jdeš?
fren beru ráno večer - ráno okolo desátý a večer okolo osmý a co jak ti po něm je?
12. čer 2008 v 17:34  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
Jojo jedu k ni, jako na soukromou návštěvu a nechat si ukončit taky neschopenku, ale mám vážně obavy, že se mrcha už nerozjede:(
12. čer 2008 v 17:36  • Odpověz  •  To se mi líbí
proč myslíš,...hele máš to jak já - jeden den pár kapek (praská cysta) a druhý den regulerní mrcha :wink:
12. čer 2008 v 17:39  • Odpověz  •  To se mi líbí
achalteke:právě že hrozně špatně a mám na krabičce napsáno 3x1 takže to snížim taky jen na 2 denně
12. čer 2008 v 17:40  • Odpověz  •  To se mi líbí
fren nebo si tablety rozpul a ber po půlkách - já to tak udělala, ale hlavně vydrž :wink:
12. čer 2008 v 17:41  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
Jeje 1 den mrcha, to tedy doufám, že bude déle heh, pač 1 den jsem to mívala po tom agolutinu a to bylo na mě prý slabý, tedy holky, začínám mít z toho metfáče vážne strach a tak dokud můžu, tak jsem dnes sežrala celý korpus na buchtu, takový ten kulatý a jdu ho teda dojest, jestliže mě má být př. tejden zle!!
12. čer 2008 v 17:42  • Odpověz  •  To se mi líbí
achalteke jj budu je brát ale taky jen dvě denně :wink:
12. čer 2008 v 17:42  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
Holky a proč to teda ti doktoři tak nedělají rovnou, že se začíná od menší dávky? Proč to takhle zkouší, trápí nás a pak až ty dávky snižují, to je přeci blbost ne? tak začnu se slabší dávkou a až si organismus zvyknes z´tak zvýšíme, ne přeci?
12. čer 2008 v 17:44  • Odpověz  •  To se mi líbí
zuzuza:no mě je hrozně pořád na zvracení :frowning2:
12. čer 2008 v 17:44  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
Jojo chudáčku, teda to ti nezávidím, ale mě to taky nečá, neboj, tak nebudeš sama a dyt už to bereš nějakej ten tyden že jo? už by to mělo být přeci lepší!!!!Tak si to fakt sniž nebo zavolej mudr., mě taky řekla, že kdyby mi bylo pak po tom zle, že se to dá snížit ta dávka, aby si tělo zvyklo!
12. čer 2008 v 17:47  • Odpověz  •  To se mi líbí
zuz jen si užij sladký pak budeš mít utrum
12. čer 2008 v 17:48  • Odpověz  •  To se mi líbí
fren vydrž za pár dní to přejde a jaký máš tablety kolik mají mg toho čehosi co je v tom?
12. čer 2008 v 17:50  • Odpověz  •  To se mi líbí
zuzuza:já to beru třetí den teprva a je to síla mám už 2 kila dole vůbec nic do sebe nedostanu a když jo tak to jde ven bud horem anebo zadem :grinning:
12. čer 2008 v 17:51  • Odpověz  •  To se mi líbí
fren já to měla to samé akorát lo všechno spodem a strašně mooooc mě z toho bolel zadek :confused: :zipper_mouth:
12. čer 2008 v 17:52  • Odpověz  •  To se mi líbí
achalteke v jedný tabletě je 500mgmetforminu hydrochloridu :fearful:
12. čer 2008 v 17:52  • Odpověz  •  To se mi líbí
fren tak to já mám úplně to samé, ale jak říkám beru jen dvakrát denně
12. čer 2008 v 17:53  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
paneboze to sou mi tedy vyhlidky, tak ja se z jednoho vylizu a zase me ceka toto to fakt potes koste:(
12. čer 2008 v 17:54  • Odpověz  •  To se mi líbí
achalteke:víš co já dr řekla že bych chtěla zkusit tuhle léčbu metforminem a on mi je jen napsala a nic k tomu neřekl začnu je brát taky jen 2x denně a když k tomu ještě beru ten fermigard tak z toho se mi zvedá žaludek :confused:
12. čer 2008 v 17:54  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
Já mám mbrát taky 500stovku 2x denně.
12. čer 2008 v 17:56  • Odpověz  •  To se mi líbí
zuzuza:ty jo vám říkám holky že je taky budu brát 2x denně 3x d je moc podle mě :fearful:
12. čer 2008 v 17:57  • Odpověz  •  To se mi líbí
dnes už si nevezmu
12. čer 2008 v 17:57  • Odpověz  •  To se mi líbí
fren třeba se to s femigardem nějak bije - zkus se zeptat na diskusi o femigardu
zuz taky beru 500mg 2x denně a už mi to vůbec nepřijde
12. čer 2008 v 17:58  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
Jejej kéž bych už ty první měsíce měla za sebou, vám teda řeknu tou jsou jako vyhlídky, tak prvně budu blejt a srát, pak budu asi 14 dní nervit z hormonů, zuřit a skákat dov ne z okna a ve finále se ještě nakonec rozčílím, že mám zase mrchu, fakt supr vyhlídky :confounded:
12. čer 2008 v 18:00  • Odpověz  •  To se mi líbí
zuz to zní fakt hrůzostrašně :fearful:
12. čer 2008 v 18:01  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jdi na stranu:   Zruš
Tvůj příspěvek