@betelgeuzz když vím, co všechno udělal náš pan ředitel, aby mohly třídy druhého stupně dál běžet. Včera třeba "slavnostně" přivezli i Toi TOi, aby se třídy vůbec nemusely potkávat...no a hned večer zjistil, že zcela zbytečně. Takže výdaj a veškerá organizace úplně marná a zbytečná... je to fakt blázinec
Je to hrozné, smutné, nespravedlivé, k vzteku, k pláči.. Nějak už nevím, co mám preferovat 😢
@betelgeuzz Taky jim to nezavidim, ale treba syn chodi ted chvili do krouzku klaviru od Zuš a ja jako rodic nemam ani poradne informace a musim se jich sama dozadovat a psat nebo volat ucitelce,ktera ani nema zajem se sama ozvat a nebo udelat online hodinu. A penize samozrejme Zuška za krouzky nevraci. Minuly rok mel noticky a 1200,- kc za pololeti a byl tam jen 2x. Zbytek si proste nechali. Ted je to s klavirem vic a platime ho za nic. To me teda stve dost,tenhle pristup Zušky.
@bunicka chápu, tohle naštve. Ale pokud nejsi spokojená, tak napiš učitelce, že chceš, aby hodiny byly, případně řediteli. U nás nám na jaře posílali zadání písemně, případně jsme poslali nahrávku, teď už oba učitelé jedou přes skype. Ještě nám za jaro dali slevu na letošní školné.
@versatilka máš pravdu... je to strašně smutný
@bunicka ono na druhou stranu se člověk těžko zavděčí všem. slyšela jsem i od některých rodičů, že nemají zájem, aby je ještě úkolovala ZUŠka, že toho mají dost ze školy a tohle berou jen jako koníček, který je až na posledním místě. A už vůbec nechtějí online hodiny, protože by museli s dítětem řešit, jak se připojit, být zrovna v čase hodiny přítomni apod.
@betelgeuzz
@apacheee Já právě učitelce psala minulý týden v úterý sms, odepsala, že pošle co má syn dělat. Ve čtvrtek mívá klavír. Učitelka nic, tak jsem jí znovu psala v pátek, že bych uvítala online hodiny po dobu co nebude chodit a odepsala, že si má opakovat a že příští týden bude už hodina (já noty a na klavír neumím, takže pokud sám neví co má dělat, tak mu neporadím). Ve středu zavřou školy, tudíž ve čtvrtek ten klavír zase nebude. Uvidím jestli se ozvou a dále budu řešit. Má k tomu i hudební nauku (ve středu) a tam učitelka alespoň napsala mail a poslala obrázky, jak má zkoušet vytvářet noty z kamínků, šňůrek, drátků apod.
Minulý rok jsme opravdu neměli na Notičky vůbec čas ani chuť při tom každodenním učení, ale jiné kroužky vrací alespoň část peněz,nebo dají náhradu, tak nechápu proč né Zuš, když neučí.
@betelgeuzz Sice ta online hodina by byla náročná nějak sjednotit, ale myslím, že 1x týdně by ten klavír mohla učitelka dát, kor když je zaplacený.
@bunicka Na jaře jela naše ZUŠ online. Obě měly flétnu na dohodnutou hodinu přes Messenger. Nauku dělaly distančně, tj. starší vypracovávala úkoly a posílalo se to, mladší měla videa od jejich učitelky na konkrétním serveru ke shlédnutí. Úkoly se podávaly tamtéž.
Jen vidím výhodu v tom, že já noty apod. umím. Hrávala jsem na klavír a zobcovku.

Vůbec to těm ředitelům nezávidím, se jim to pořád mění pod rukama. Známý je ředitel ZUŠ a na ty se ze začátku zapomínalo, tak ani nevěděl, jestli zavírat mají, nebo ne. Teď zase měli zavřeno, pak dali vyjímku na individuální hodiny, které začly včera a od zítra zase zavřeno.