Ja jsem tak nedavno mela vyhrady k rozvozu jidel, ktery si casto objednavame. Ale protoze my jsme spise spokojeni a celkove se nam libi jejich pristup a vedení, tak jsem kritiku poslala jen na messenger a nedavala jako verejne hodnoceni 🙂 ale osobne bych to asi nerekla🙂
Odpověz
25. srp 2020
@kristynkal Ja jsem prave jednou slysela, myslim, ze to byl Pohlereich, jak rikal, ze by byli moc radi, kdyby jim zakaznici rikali vse, co je spatne rovnou. Aby se na tom jednak dalo zapracovat pro priste, ale hlavne aby jeste v prubehu navstevy mohli udelat vse proto, aby zakaznik odchazel spokojeny.
Odpověz
25. srp 2020

V restauracich rikam pokazde, kdyz je neco spatne, volim tuto variantu pred psanim spatnych recenzi a komentaru, ale musim rict, ze to byla tezka a dlouha cesta dlazdena obavami, ze budu mit naplivano v jidle. Nekdy ale ty pohledy, odpovedi a prevracene oci stoji opravdu za to. Spousta lidi to nebere jako podnety ke zlepseni, ale jako urazku. A to musim rict, ze se snazim opravdu o konstruktivni a opravnenou kritiku.