icon

Tak tedy kauza televize jak to pokračuje pro ty co to zajímalo. Včera jsme měli tedy schůzku na pobočce v Ostravě v Planeu potom co v pátek s mým mužem paní přidá áčka nechtěla sepsat reklamaci, že se musí počkat na vedoucího. Volali jsme tedy na Coi, d test a na centrálu planea. Pan vedoucí už věděl o co půjde, volali mu z centrály. Přijeli jsme, slušně se zeptali zda ví o co se jedná. Řekl nám, že velice dobře. Asi pět minut na nás chrlil řeč co měl nachystanou. Že zboží odešlo od nich v pořádku, že jeho zaměstnanec nepochybil. Byl lehce arogantní a s úsměvem. Vložila jsem se do toho tedy já, že ať mi tedy vysvětlí jeho jistotu, že zboží odešlo v pořádku a pokud viděl kamerový záznam tak klučina balil nestandartne. Řekla jsem mu, že se na nás nemůže zlobit, že jsme dali podmět na coi, d test na vedení planea, že by se zajisté také bránil. A ŽE POKUD VIDĚL NA KAMEŘE TO CO JSME VIDĚLI MY A JÁ DÁM RUKU DO OHNĚ ZA TO, ŽE TO NESTANDARTNE BALIL VIDĚLA JSEM NA VLASTNÍ OČI TAK NÁM NEMŮŽE TVRDIT, ŽE TELEVIZE OD NICH ODEŠLA V POŘÁDKU. Že pan to držel prstem ten displej a tím vznikla vada, že my to výtahovali za spodek. To nám tvrdil, že nelze tak jsme mu to názorně předvedli. Panu vedoucímu se začal trepat hlas a mnul si prsty jelikož začal vybalovat televizi a v duchu musel uznat že televize je opravdu promackla v místě kde pan prodavač televizi držel, když ji balil. Lítal se dívat na záznamy a zase zpátky na televizi. Už nám tedy netvrdil, že televize od nich odešla v pořádku už se ne přel byl hodne nervózní nevím tedy z čeho mu žádný postih nehrozí přece ne? Nechápala jsem to. Do reklamačního protokolu uvedl místo mechanické vady, kterou chtěl uvezt na začátku nasi schůzky promackly displej. Jsem tedy zvědavá jak tohle holky dopadne, ale na vaše rady jsme se nedali!!