Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři
    45 / 144
    Dopolední svačina - tvaroh + banán + plátky mandlí

    luxus, tohle mě nenapadlo...

    9. únor 2015

    @loninkan jj, je to mňamka 🙂 jedno z několika zdravějších jídel, které jsem si moc oblíbila

    9. únor 2015

    super...právě dodržuji už 4den ,,dietku,, jako vy takže usper pomůcka, ptž kolkrát fakt přemýšlím co mám vařit a jíst:D akurát jak koukám, hodně máte v jídelníčku vejce...mě řekli že vejce max 2x týdně, ptž to hodně zvyšuje cholesterol☹ a jááá tak miluji omeletky

    9. únor 2015

    @loninkan to, že mám v albu více fotek vajec, neznamená, že je mám za týden několikrát 😉 hubnu od srpna 2014 a v albu najdete příklady jídel, které si vařím, jím atd... vajíčka jsou jedním příkladem, co je vhodné k večeři (cholesterol zvyšují žloutky), tudíž není problém sníst pouze bílky 😉 jinak k večeři často mívám ryby, maso, houby a třeba jen dušenou zeleninu 🙂

    9. únor 2015

    @loninkan s výživovou poradkyní jsme hubla měsíc, pak už to bylo jen na mně... dneska se snažím si to i nějak obměnit, tak zkouším, co to udělá 😉 podle ní bych měla mít k dopolední svačině jen samotné ovoce

    9. únor 2015

    ahaa🙂 už chápu🙂 super, děkuji moc za vysvělení...snad to bude mít stejný výsledek jak u vás...váhově jsem na tom stejně jak vy ze začátku☹

    9. únor 2015

    @loninkan na začátku to byla paráda 🙂 to šlo dolů krásně (za 2,5 měsíce 10 kg dole), pak už je to horší, ale chce to setrvat!!! držím palce

    9. únor 2015

    děkuji🙂 a ještě se zeptám...jedla jste i smažené sem tam? jako třeba ty rybí prsty, kuřízky, karboše atd?🙂 mě to zakázali...css

    9. únor 2015
    Komentář byl odstraněný

    taky si říkám...kuřízků se nevzdáááááááááááám:D

    9. únor 2015

    @loninkan jednou za měsíc nebo dva jsem si to dala 🙂 my moc nesmažíme... jak říkám, všeho s mírou, pokud to není pořád, tak to neuškodí 🙂

    9. únor 2015