Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři
snoozebaby
29. únor 2012

Snoozebaby štítky - nejen emoce ale i fakta

Vědecká studie o účincích Snoozebaby dečky na mazlení "sladké snění.“ 

Vědecký výzkum o účincích Snoozebaby dečky na mazlení "Sweet Dreaming - sladké snění" ukázal, že 64% rodičů mělo pocit, že Snoozebaby dečka na mazlení "Sweet Dreaming / sladké snění" má zklidňující účinek a až 54% rodičů ji přímo označilo jako "utišující".

Díky pomoci 114 respondentů, byly v rámci průzkumu spokojenosti s produktem Snoozebaby "Sweet Dreaming" resp. "sladké snění" zjištěny skutečně pozoruhodné výsledky. Celkem bylo použitých 59 plyšových hraček Sweet Dreaming a 54 testovacích plyšových hraček bez charakteristických Snoozebaby štítků.

Cílem studie bylo ověřit, zda štítky na výrobcích skutečně vyvolávají u dětí pocit klidu a pohodlí. Jinými slovy - zda hračky Snoozebaby se štítky skutečně mají přidanou hodnotu v porovnání s hračkami bez štítků. Výzkum jednoznačně prokázal, že produkty Snoozebaby mají pro své malé uživatelů (děti a batolata) přidanou hodnotu.

Tabulka 1: Podle údajů uvedených rodiči je tím nejlepším důvodem pro používání produktů Snoozebaby uklidnění děťátka. V otázce názorů na uklidňující efekt se názory různí. Jen čtyři respondenti považují utišující efekt jako nejdůležitější vlastnost produktu Sweet Dreaming.

Avšak hned v další otázce průzkumu mezi rodiči (jmenujte další klíčové vlastnosti produktu, které hodnotíte pozitivně) patřila vlastnost "utišující" mezi nejpopulárnější. Nejlépe hodnocenou vlastností produktů Snoozebaby je "zklidnění, navození pocitu pohodlí", hned druhá nejlepší "utišení miminka".

 V druhé tabulce je rozdíl ve vnímání produktů se štítky a bez nich už úplně jasný. Respondenti hodnotí produkty Snoozebaby mnohem lépe než produkty bez štítků.

Tabulka 2: Respondenti se shodli na následujících hodnoceních klíčových vlastností Snoozebaby

Několik zajímavých poznatků, které vyplynuly z výsledků studie:

93% dětí se instinktivně hraje s produktem Sweet Dreaming,

81% dětí produkty Sweet Dreaming okamžitě zaujmou;

64% rodičů uvedlo, že Sweet Dreaming jejich dítě uklidňuje:,

54% rodičů uvedlo, že Sweet Dreaming jejich dítě utišuje.

Celý průzkum lze shrnout následovně: Většina rodičů potvrzuje, že plyšové hračky Sweet Dreaming "fungují" v klíčových vlastnostech mnohem lépe než hračky bez štítků. Navíc byl produkt Sweet Dreaming označen jako ideální při usínání nejmenších dětí a rovněž velmi dobře využitelný v situacích, kdy je dítě unavené a potřebuje se uklidnit a obejmout něco měkoučké.

Publikováno se souhlasem autorů studie Uni Partners Amsterdam spolupracujícími s Amsterdamskou Univerzitou.