zuzkka88
23. zář 2015

Oficiální pravidla Bazárku

MK Bazárek - Brno 16. 10.

Pořadatel: Modrý koník s.r.o., Martinská 56, 821 05 Bratislava, IČ: 35936851, DIČ: 2022011046, DIČ pro účely DPH: CZ682750590, tel. 226 213 413, email: bazarek@modrykonik.cz , www.modrykonik.cz

Název bazárku: Modrý koník Bazárek (dale jen “Bazárek”)

Místo konání: Obchodní dům Klášter, Josefská 1 602 00 Brno

Termín konání: pátek 16. 10. 2015 13:00 – 17:00

1. Zaměření Bazárku a definice zboží

1.1. Bazárek je určen k soukromému prodeji a nákupu použitého kojeneckého oblečení a potřeb, dětského oblečení a obuvi na podzim a zimu, hraček a sportovních potřeb pro děti 0-10 let, těhotenského oblečení (dále jen „zboží“).

1.2 Bazárek je pro všechny prodávající i kupující bezplatný, nevybírá se žádné vstupné ani poplatky za prodejní místo.

2. Prodávající

2.1. Prodávající musí (i) mít více než 18 let, (ii) být členem Skupiny „MK Bazárek – Brno“ na Modrykonik.cz (dále jen „Skupina“), (iii) být ve Skupině zaregistrovaný jako Prodávající, (iv) seznámit se s těmito pravidly a souhlasit s nimi.

2.2. Prodávající je povinen se zaregistrovat ve Skupině do 15. 10. 2015. Potvrzení o registraci prodávajícího bude zaslané Interní poštou na stránce Modrykonik.cz.

2.3. Neobdrží-li prodávající potvrzení o registraci do 3 dnů, bude kontaktovat pořadatele na BazarekBrno@email.cz.

2.4. Pořadatel bude od prodávajícího před akcí požadovat tyto informace: (i) přihlašovací jméno na Modrykonik.cz, (ii) jaké zboží bude prodávat, (iii) zda bude nabízet i zboží pro dvojčata.

2.5 Bez registrace není prodej zboží povolený.

2.6 V den konání bazárku je pro prodávající Obchodní dům otevřen od 12:00. Při příchodu se prodávající (i) nahlásí u prezence, (ii) obdrží jmenovku se svým přihlašovacím jménem, (iii) vybere si konkrétní prodejní stůl a označí si jej přihlašovacím jménem.

2.7 Mezi 12:00 – 13:00 si prodávající připraví zboží a mohou obchodovat přednostně mezi sebou. Mezi 13:00 – 17:00 je volný vstup veřejnosti (dále s ohledem na otevírací dobu Obchodního domu Klášter).

2.8 Pořadatel může z organizačních důvodů přesunout prodávajícího na jiné místo.

2.9 Prodávající je plně zodpovědný za své zboží.

2.10 Ceny za zboží jsou smluvní. Prodávající může své zboží označit cenovkami, není to však povinné.

2.11 Prodávající (i) nabízí pouze vyčištěné věci, (ii) je povinen upozornit kupující na případné nedostatky zboží, (iii) prodává-li více věcí jako balíček, pevně je spojí (např. zavíracím špendlíkem).

2.12 Po skončení bazárku prodávající uvede své prodejní místo do původního stavu.

3. Kupující

3.1 Pro kupující je vstup možný mezi 13:00 – 17:00 (dále s ohledem na otevírací dobu Obchodního domu Klášter).

3.2 Kupující si nabízené věci podrobně prohlédne a koupi pečlivě zváží. Zakoupené zboží není možné reklamovat ani vrátit (pokud se prodávající a kupující nedohodnou jinak).

4. Odpovědnost za škody

4.1 Pořadatel neodpovídá za škody anebo ztráty vzniklé kupujícím/prodávajícím během akce.

4.2 Každý kupující/prodávající odpovídá za veškeré škody, které na Bazárku způsobí, a zavazuje se k jejich finanční úhradě nebo odstranění.

5. Souhlas s pravidly, závěrečná ustanovení

5.1 Ve všech prostorách Bazárku je každý kupující/prodávající udržovat pořádek a řídit se pokyny pořadatele.

5.2 Ve všech prostorách Bazárku je zakázáno kouřit a požívat alkoholické nápoje.

5.3 Všichni kupující/prodávající Bazárku jsou povinni řídit se těmito pravidly.

5.4 V případě, že kupující/prodávající poruší některý z výše uvedených bodů, má pořadatel právo kupujícího/prodávajícího z Bazárku vykázat.

5.5 Tato pravidla nabývají platnost a účinnost od 23. 9.  2015.

Začni psát komentář...

Odešli