• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Antikoncepce bez menstruace. Existuje něco takovýho?

6. listopadu 2011 
Holky prej existuje nějaká antikoncepce( injekce na tři měsíce?) a pak to vůbec nedostanete. Nevite jak se jmenuje a kolik stojí, :dizzy_face: Dík
15. čer 2008 ve 21:39  • Odpověz  •  To se mi líbí
No to by mě taky zajímalo. Mám s menstruací problém a tohle by se mi líbilo :grinning: :grinning:
15. čer 2008 ve 21:58  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj

nevím jak se to jmenuje,ale chtěla jsem si to nechat píchnout,ale bylo mi doporučeno od mé gynekoložky až po dětech,že mi jí ráda dá
je šetrná i k mým křečovým žilám
ale prej se fakt při tom může ztratit menstruace a už neobnovit a to se mi zdá blbý
možná spíše po tom druhým dítěti půjdu do tělíska
15. čer 2008 ve 21:59  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojte ja uzivam Yadine a uz 11 tyzdnov som nedostala menstruaciu.A tehotna nie som,bola som na vysetreni!!Moj gynekolog mi povedal,ze ak tie tabletky budem dlhodobo uzivat tak sa mi menstruacia uplne strati.A funguje to :slight_smile:
15. čer 2008 ve 22:02  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tak já už dvě děti mám, tak se své mudr zeptám. Menstruace by mi vůbec nescházela :wink:
15. čer 2008 ve 22:04  • Odpověz  •  To se mi líbí
Barbara to je taky dobrý, ale já jsem lajdák na pilulky :unamused:
15. čer 2008 ve 22:06  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tak to je smola,mozno sa pritrafi aj dalsie babo.(ak si zabudnes dat pilulku.) :grinning:
15. čer 2008 ve 22:09  • Odpověz  •  To se mi líbí
barabra koukám, že jsem ti popletla předzdívku. Už neumím číst :grinning: :grinning:
Třetí mimi?? :grinning: :grinning: :grinning: Jen nevím co na to manža :unamused:
15. čer 2008 ve 22:19  • Odpověz  •  To se mi líbí
já jsem teda před těhu taky brala Yadine a to několik let a MS jsem měla dycky přesně :sweat_smile:
15. čer 2008 ve 22:24  • Odpověz  •  To se mi líbí
xsuzzi - MS se ti ztratí jen v případě že neděláš pauzu mezi jednotlivými baleními - ale myslím že to platí v podstatě pro všechny antikoncepční pilulky. :wink:
15. čer 2008 ve 22:34  • Odpověz  •  To se mi líbí
Pokud ta injekce je Depo-Provera, tak nedoporučuji. Znám hodně holek, které pak měly velké problémy s cyklem či s otěhotněním :unamused:
15. čer 2008 ve 22:45  • Odpověz  •  To se mi líbí
Nycer ta antikoncepce je Depo-Provera jak píše Nursik, a já jsem s ní zatím spokojená, ale je fakt, že jsem na ní slyšela i nadávat.Mě zatím vyhovuje, při kojení jsem mohla jen toto nebo nějaké pilulky po kterých se hodně holkám ztratilo mlíko, a zatím nemám zkušenosti s tím jak se ponich dá otěhotnět, ale můj Dr. mi říkal, že půl roku po vysazení to nejde a musí se čekat :wink:
16. čer 2008 ve 20:44  • Odpověz  •  To se mi líbí
jj Depo..z doslechu vim,ze fakt neni o co stat :stuck_out_tongue_closed_eyes:
16. čer 2008 ve 20:45  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojky,já to sice nezkusila,ale kámoška jo,ted by chtěla druhé mimi a nejde to,dr.ji upravuje hormony,říkal,že tak rok se bude tělo dávat dokupy :confounded:
16. čer 2008 ve 20:50  • Odpověz  •  To se mi líbí
ja som brala Cerazette a tiež som nemala MS (teda mala špinenie raz za 4 mesiace) a teraz mam teleisko IUS system - Mirena a ta vraj tiež po čase sposobuje stratu MS - ale nie u každej ženy
16. čer 2008 ve 20:51  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahojky,musela jsem přestat brát antikoncepci kvůli migrénám.Před týdnem jsem byla na gyndě a moje doktorka byla ,,dotčená",že jsem vysadila antikoncepci aniž bych se s ní poradila a doslova mi nacpala prášky jiné,při kterých se nemenstruuje vůbec. Je mi 22let a ještě nemám děti,podle mě to není nejlepší nápad takový prášky brát,vždyť to je proti přírodě.Navíc mám zpoždění,tak jsem dostala injekci abych dostala měsíčky,jelikož těhotná nejsem.Taky jen tak prohodila,že mám otočenou dělohu,ale nic víc mi k tomu neřekla. :confounded: až do minulého týdne jsem byla se svoji gynekoložkou spokojená,ale teď nevím co si mám myslet....
6. lis 2011 v 11:44  • Odpověz  •  To se mi líbí
@julllie89 vymeň gynekologa...
6. lis 2011 ve 12:00  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek