• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Antikoncepce po přechodu z injekcí na pilulky, jaká?

28. března 2013 
dobrala jsem injekce depo provera a chtěla bych přejít na antikoncepci v pilulkách abych pomohla návratu cyklu před těhotenstvím.jakou antikoncepci jste braly po přechodu z injekcí na pilulky a před těhu ,měli jste po ní MS každý měsíc? vím,že mi poradí dr. ale chci znát i Vaší zkušenost.
8. led 2013 v 16:00  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
holky to tu není nikdo kdo přecházel z injekcí na pilulky?
9. led 2013 v 05:05  • Odpověz  •  To se mi líbí
jak jsi byla spokojena s tou injekcí?Chtěla by jsem to vyzkouset.
18. led 2013 ve 21:10  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@zlatka1980 -no jestli chceš děti,tak od ní běž hodně daleko. dost často trvá než se ti podaří otěhotně až rok,někdy i déle.ale jsou i vyjímky po půl roce ale těch je hodně málo.hlavně hodně ničí zdraví.já kdybych to věděla dříve tak ji nechci.
24. led 2013 ve 20:03  • Odpověz  •  To se mi líbí
@zlatka1980
@hankamisa Ahoj ja ji brala 2 roky v kuse,byla jsem moc spokojena.Žadny menzes,žadny problem,jen jednou za 3 mesice si vzpomenout na davku a cenove je dostatecna pro vsechny ... teda dava se az po prvnim diteti . Jinak souhlasim ze pokud nekdo chce deti tak od ni dál .... navrat plodnosti je 10-36 mesicu a neznam snad jedninou osobu ktera by otehotnela driv jak po roce a pul po vysazeni. Byla to antikoncepce pro kocky,osvedčila se i u lidi a tak je na trhu. Jinak škodí zdraví... depo provera dalo by se říct podporuje trombozu ... řídnutí kostí a buhvi co jeste,proto se muže brát 6 let . Jsem 4 mesic po vysazeni a prava menstruce neprisla ,jen špinění ktere trvalo 17 dni a četla jsem u jedne pani že menzes mela 42 dni v kuse . Jinak abych se dostala k tematu : Byla jsem u sveho dr a říkal že je jedno jaka pilulkova antina ale aspon k tomu trosku pomuze,pokud bys to chtela urychlit a dostavat pravidelnou menstruaci a zacala po depo provere ovulovat - provera je anuovulačni tak se chodí na včeličky ktere tělo nutí ovulacím a tim i pravidelnou mentruaci . . . snad jsem pomohla :slight_smile:
26. led 2013 v 16:29  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@radova23 -já vím.no vidíš,já ji měla 7let a kdybych se neozvala,že chci další dítě bez ohledu na jeho názor tak ji mám dál.dr. mi totiž nic neřekl,protože mi chtěl zabránit v dalším početí.ted už mám novou dr. a ta mě dává do kupy.už beru pilulky. mě psalo pár maminek co se jim to povedlo otěhotnět po pul roce po vysazení ale většina byla až po roce.
26. led 2013 v 16:41  • Odpověz  •  To se mi líbí
26. led 2013 v 16:43  • Odpověz  •  To se mi líbí
Holky díky děti už mam a dalši neplanuji a doktor mi to doporučil a dokonce řikal ža tyhle jsou novější a maji nove složeni že žadné vedlejší účinky nemaji a jsou na zdravi jako tabletkova antikoncepce tak uvidim,ale asi do toho pujdu jinak jeste jednou dik.
26. led 2013 ve 20:22  • Odpověz  •  To se mi líbí
No já s ní měla problém, první trojměsíc dobrý, ale po druhé injekci jsem druhá měsíc začala špinit naprosto mimo jakýkoli cyklus a špinila jsem asi 2 týdny. Po další injekci už skoro celý měsíc, tak jsme ji vysadili. Teď beru Diane 35, ale je fakt, že mám se 2 dětmi odpracováno :slight_smile:
26. led 2013 ve 21:01  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
hlásím,že po prvním platičku ms nedorazila.dr. říkala,že se to stává.tak uvidíme za měsíc to by prý už měla dorazit.
2. únor 2013 v 07:25  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
po druhém platičku ms opět nikde.jen 3 dny bolesti jako bych to měla dostat. ted jsem po 3 platičku a čekám. podle utz se sliznice za ty tři měsíce moc nezměnila.takže pokud něco dorazí tak max. velmi slabé špinění. ale spíš to bude po velikonocích vyvolávačka.
28. bře 2013 v 19:20  • Odpověz  •  To se mi líbí
Já jsem užívala více jak dva roky kojící antikoncepci, při které se nemenstruuje . Trvalo mi tři cykly užívání "nekojící" antikoncepce, než se vše upravilo . Mám nyní harmonet a až při dobrání prvních třech platíček jsem začala teprve menstruovat... Tak snad se ti to také upraví ...
28. bře 2013 v 19:31  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek