• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Bolesti prsou po nasazení antikoncepce YAZ

5. září 2011 
Ahoj,na srovnání ms před IVF cyklem jsem dostala tuto antikoncepci,kterou beru přes týden,poslední asi 4 dny mě hrozně bolí prsa a jsou taková horká,k tomu je mi celkově nějak zvláštně,fakt nevím co to se mnou je,říkám si že to ten 1 měsíc vydržím,ale je to den ode dne horší,dnes se přidal ještě pocit na zvracení a bolest hlavy,ms jsem měla normálně,o těhotenství tedy asi nemůže být ani řeč :zipper_mouth: ,máte s touto antikoncepcí někdo stejnou zkušenost?
12. srp 2011 v 07:32  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj,já mám stejné potíže.Také mě bolí prsa po Yaz,zítra jdu k doktorovi a budu chtít změnu prášků.Brala jsem Yasminelle,ty se přestaly vyrábět a Dr.mi doporučil tyto,prý jsou úplně stejné,ale asi ne ,protože jsem před tím žádné potíže neměla. :slight_smile:
5. zář 2011 ve 21:59  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek