• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Bonadea antikoncepce - berete někdo? Jak jste spokojené?

20. února 2014 
Holky, je tu někdo kdo bere tuto antikoncepci? Mám ji nově, teď beru 3tí týden a jsem pomaličku zoufalá :frowning2: Před touto jsem brala už delší dobu Chloe, ale po změně gynekologa kvůli stěhování mi paní doktorka změnila i antikoncepci na Bonadeu.. S Chloe jsem byla spokojená, žádné vedlejší účinky, krvácení mimo MS, špinění nebo cokoliv jiného. Ted mi ji doktorka změnila na Bonadeu, že prý s touto nebudu tak náchylná trombozu atd, ale s druhým týdnem užívání přišel výtok ( 2dny) a s 3tím týdnem už špinění :frowning2: Když jsem s doktorkou řešila výtok, říkala, že to může být i prodělanou virozou, nicméně hned druhý den bylo po všem a je klid až na to špinění. Jen se mi nechce věřit, že se změnou antikoncepce, bych najednou byla více náchylná i na blbou rýmu nebo snad i když si dá skleničku vína a druhý den začne špinit :frowning2: S předešlou antikoncepcí problém nikdy opravdu nebyl, at už jsem na ní přešla z jiné nebo měla rýmu a podobně.
23. led 2014 ve 14:12  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj, já jsem kvůli HA Bonadea uplně prášky vysadila...Něco přes rok jsem brala HA Belara, se kterou jsem až na časté deprese byla celkem spokojená. Za Bonadeu jsem jí vyměnila, protože jsem chtěla zkusit, jestli s jinou antinou deprese přestanou a taky kvůli ceně. Bonadea je taky na pleť, navíc zhruba o 200,- levnější, tak jsem do toho šla. Stačilo mi 1 platíčko a raději jsem vysadila. Všechno se ještě prohloubilo - deprese, únava, netečnost a protivnost, bolest při MS, obrovské zavodnění (skoro jsem necítila nohy), výtok téměř neustále a žádná chuť na sex. Experimentovat dál pro mě nemělo cenu, psychicky by mě ničila každá HA. Teď jsem asi 10 dní bez hormonů a cítím se skvěle. Jen přemýšlím o nějakém typu nehormonální atk (kromě kondomů). Na každou to asi působí jinak, ale za mě Bonadea ne...
12. únor 2014 ve 12:42  • Odpověz  •  To se mi líbí
Mám dost podobné příznaky. Nechuť k sexu (až odpor), bolesti hlavy, změny nálad, únava, přibrala jsem skoro pět kilo a zvětšily se mi prsa o skoro tři čísla. Někdy si nemůžu ani lehnou na břicho jak mě strašně bolí. Dobírám poslední dvě platíčka a prdím na antikoncepci úplně. Nikdy bych Bonadeu nikomu nedoporučila.
18. únor 2014 v 16:21  • Odpověz  •  To se mi líbí
@cml Ono se stačí podívat na diskuse ohledně Bonadey na jiných stránkách. Většinou převládají negativní zkušenosti...radši jsem se ani moc nehrabala v tom, jaké svinstvo do toho dávají, ale v podstatě se to určitě moc neliší od ostatních HA. Být tebou, jestli na tebe takhle působí, dober rozdělané platíčko a konči :wink: nikdo tě přece nenutí sezobat celé balení, když ti je po tom špatně. Pro mě jediné negativum na vysazení je, že se mi zhoršila pleť (docela dost, taková ta krupička, zatím jen na obličeji), ale pevně doufám, že správnou životosprávou a vnitřním a vnějším čištěním, se toho za čas zbavím + trochu se mi zmenšila prsa. Ale co si budem, jestli máš chlapa, který tě má opravdu rád, tak ho takové ''blbosti'' vůbec nebudou zajímat :slight_smile:
20. únor 2014 ve 13:38  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek