• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Dlouhé špinění při užívání HA - poradíte?

22. srpna 2013 
Ahoj, mám otázku - před měsícem jsem začala brát HA Velmari, na dva měsíce z důvodu zlepšení pleti (pouze do svatby, pak zase vysazuji). Jenže HA jsem brala naposledy před 7 lety a tak si spoustu věcí nepamatuju, že:slight_smile:
Zkrátka - jde o to, že jsem párkrát zapomněla prášek vzít, vzala jsem si ho třeba až druhý den, no žádná tragédie... Minulou středu mě začalo bolet břicho jako před MS a začala jsem krvácet - spíš špinit, takže na to stačí prakticky jen intimka, abych si nezašpinila spodní prádlo.A trvá to doteď, i když prášky beru stále dál.
Zatím nechci volat dr. , tak se ptám vás, o co může jít a zda-li se to někomu z vás stalo... Ď
22. srp 2013 v 05:58  • Odpověz  •  To se mi líbí
Může to být díky tomu vynechání tablet, může to být i vedlejší účinek(myslím, že o tomto je v latáčku zmínka)...a nebo taky nerovnováha hormonů....asi bych si zavolala na gyndu...jakmile bys špinila díky tomu vynechání třeba, nemusí být účinek zachován(podle toho, jestli ses vešla do toho limitu 12h po pravidelném čase užití,tzn. do 36hodim od předchozí tbl)....
22. srp 2013 v 16:26  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek