Jak silnou jste měly první menstruaci po vysazení HA?

Ahojky, mohu se prosím zeptat, jak silná/slabá bývá první MS po vysazení hormonální antikoncepce? Děkuji 🙂
monunkaaa
17. čer 2014
Ahojky, asi to bude u každé z nás jiné.. Mě například přišla až skoro po dvou měsících, měsíc mě šíleně bolela prsa, týden před hlava a menstruace proběhla celkem klidně, 5 dní..
mak07
17. čer 2014
Ahoj, taky si myslím, že každá to má jinak. U mě teda výraz silná, je hodně slabý, byla to po pravdě hrůza, nestíhala jsem měnit tampony a bylo mě hodně špatně, bolesti, stavy na zvracení, omdlívání, brrrr.
ivulem
17. čer 2014
Pro mě to byla muka.😞 Bolely mě prsa, břicho šíleně a o zádech ani nemluvím. Celkově jsem byla zesláblá, motala se mi hlava. První 2 dny jsem se bála vyjít z domu, protože každou chvíli jsem musela měnit. A to jsem měla super tampon a vložku. Pak se to malinko postupně mírnilo. Trvala 8 dní, mrcha jedna.😞 Teď po druhé už jsem o tom skoro nevěděla. Tak uvidím příští měsíc....teda jestli ještě přijde😉
vladka_89
18. čer 2014
Ahoj, u mě trochu silnější, než když jsem brala HA, ale zase asi o 1 - 2 dny kratší. Ale beru Gynex, tak možná je to tím, že to žádný velký muka nebyly 🙂
kacaba85
18. čer 2014
hned od začátku cca 3 denní a přiměřené síly, bude to ale hodně individuální
danielamaautor
18. čer 2014
@monunkaaa
@mak07
@ivulem
@vladka_89
@kacaba85 Děkuji moc za odpovědi! Já právě měla v plánu antikoncepci vysadit v létě měsíc před dovolenou s tím, že první MS bez prášků by měla přijít týden před dovčou, ale pak jsem právě slyšela, že první MS po vysazení bývá často velice silná, dlouhá a bolestivá a já by jsem tak měla velkou šanci na zkaženou dovolenou....proto tedy asi prášky vysadím až těsně před dovčou a odmenstruluji ještě pod vlivem prášků (vždy to mám velice slabě a krátce, cca 3 dny) s tím, že ale už pokračovat v braní nebudu - to by mělo být v pohodě, že? Nebo se vám i tato MS pak prodloužila, když jste si prášek nevzaly, nevrátila se? Snad mi rozumíte jak to myslím 😃
ivulem
19. čer 2014
@danielama Hned po vysazení žádný problém nebyl, až ten další měsíc, :-| Jo a ještě jsem ti nenapsala, že jsem tu, co už nebyla ovlivněná HA, dostala o 5 dní později než jsem počítala.
domca89
19. čer 2014
Tak u mě se o jeden den zkrátila, první den nastoupily silné křeče a chodila si jak se jí zachtělo. Rozmezí jsem měla od 21dní do 36dní. Abych vůbec otěhotněla, musela jsem začít brát doktorkou předepsané prášky na srovnání cyklu.
mak07
19. čer 2014
@danielama Já to po vysazení prášků dostala za 6dní, trvalo to 5 dní. Další prišla po 40-ti dnech, špatně jak už jsem psala, mě bylo už celý týden před tím.
kacaba85
19. čer 2014
@danielama kdybych odmenstruovala s praškama a až pak je vysadila, tak bych začala krvácet znovu (z vysazení) = dovolená by byla také zkažená. Ale možná špatně chápu, jak píšeš svoje plány. Já si taky nebyla jistá, jak to bude probíhat, takže klidně si ještě jeden cyklus dopřej. Já končila v říjnu dobraným celým balením (aby se mi pak neválely doma, atd.) od první MS vše v pohodě 2-3 dny- jeden den silná, pak odeznívající. PMS slabší, jen jsem cítila znatelné fyzické rozdíly dnů během oproti cyklům s antikoncepcí. Jo a měřila jsem si bazální teplotu, abych zkusila odhadnout, jestli jsem vůbec začala ovulovat. Jen cykly se mi zkrátily na cca 24 dnů, oproti 28.
Nic na srovnání jsem brát nemusela a čtvrtý měsíc jsem otěhotněla.
vladka_89
19. čer 2014
@danielama Být tebou, asi bych taky počkala a před dovčou odmenstruovala ještě pod vlivem prášků. Nikdy nevíš, jak první MS bez prášků bude vypadat. Já jsem to právě taky nechtěla riskovat, tak jsem prášky přestala brát ke konci dubna, na dovču jedeme v půlce srpna, tak jsem si chtěla nechat rezervu, aby se MS srovnala a tělo pročistilo. Ale zatím si dáváme tak nějak pozor a snažit se začneme až v tom srpnu. První MS bez prášků v květnu byla ok, jak jsem psala, příští týden by měla přijít druhá, tak jsem zvědavá... 🙂