• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Mám Danu a pořád ze mě padají nějaké cucky

18. srpna 2009 
ahoj holky, prosim vas ktera z vas uz mela nebo ma danu a jak to vypadalo po jejim zavedeni?ja ji mam zhruba mesic a porad ze me vychazeji nejake cucky, smesice s krvi nekdy i krvacim ale za dva dny to prestane...ty cucky vypadaji ,jak kdyby se mi uvolnovala hlenova zatka :grinning: proste mam z toho porad spinave kalhotky a je to neprijemne...nemam chut ani na zaden sex s manzelem nebot se citim tak spinave a je to obtezujici...mam tu nejlevnejsi stala 700kc.ta klasicka kovova nebo jaka to je.diky, ocenim vase zkusenosti s danou a jak to bylo po tom.
17. srp 2009 v 15:36  • Odpověz  •  To se mi líbí
s Danou jsem nic neměla z kus to s Janou :wink:
17. srp 2009 v 18:56  •  3 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
Georgine, to jsi tak hezky trapně zareagovala... :frowning2:

Halahalo, to by se samozřejmě stávat nemělo. Jiná antikoncepce než Dana by ti nevyhovovala? (náplasti, injekce). S Danou měly problémy všechny ženský u nás v rodině, co jí používaly.
17. srp 2009 ve 20:28  • Odpověz  •  To se mi líbí
osobni zkusenost nemam ale kamaradce se pri sexu uvolnila, sla na gyndu, vyndali ji to a vratili ji penize.. proste to reklamovala :grinning:

asi bych zavolala Dr jestli je to ze zacatku normalni nebo ne.. bude vedet a kdyztak te vezme hned :wink:
17. srp 2009 ve 20:34  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
berusko,ja slysela,ze penize by mi nevratili,proste kdyz mi to nesedlo,neni to jejich vina ale muj problem.
17. srp 2009 ve 23:04  • Odpověz  •  To se mi líbí
Halalo,co je to za nesmysl? :confused: Jsem po císaři dvojčátek a máme v plánu,že by mi dal Mirenu tělísko(teď teda nevím zda jsem to napsala správně,ale stojí 6000kč a je to na 5 let),tak jsem se ptala co kdyby mě nesedla(jak to mám vědět že?),co s tím,přeci jen vyhodit 6000kč při mateřské :grinning: ,tak mi bylo řečeno,že je na to půl roku záruka :wink:
18. srp 2009 v 07:44  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojky, já měla zase 8 měsíců nitroděložní tělísko, ani už nevím značku, stálo mě 500,- Kč a nesedlo mi, měla jsem to samé, co ty halahalo, pořád ze mě šla krev, špinila jsem, pořád jsem si myslela, že to přestane, má trpělivost už pak teda přetekla, panč "mít to" 24 dnů ze 30, to mi šlo na nervy, už jsem chtěla říci doktorovi, jestli nechce s mým manžou žít on :grinning: :grinning: :grinning: No tak mi to vytáhl a zatím jsem si antikoncepci nenechala napsat, aby si tělo po tom zápřahu odpočalo, ale v prosinci si nechám napsat prášky :wink:
18. srp 2009 v 08:03  • Odpověz  •  To se mi líbí
hala.. ji je vratili, 5tisic ji stala, ale to asi zalezi na jednotlivych problemech a lekari... kazdopadne bych to s Dr resila a ne kvuli penezum ale kvuli zdryvi, koneckoncu 500,- nejsou zase takovy prachy ne?
18. srp 2009 v 08:34  • Odpověz  •  To se mi líbí
Beruska2x - tak já myslela, že to přejde, že si na to tělo musí zvyknout a ani dr. mi to nechtěl vyndavat, ale pak došel k názoru, že když mi ani prášky na zastavení špinění nezabraly, tak, že to musí ven.
18. srp 2009 v 09:17  • Odpověz  •  To se mi líbí
no prave to je pripad od pripadu jine, proto bych sla k Dr a uvidis, kazdymu to nesedne no...
18. srp 2009 v 09:19  • Odpověz  •  To se mi líbí
Přesně tak, chce to v každém případě konzultovat s dr., aby to nenadělo více škody nežli užitku. My jsme to měli na bázi takové, že žádný sex a tudíž to byla antikoncepce jako hrom :grinning: :grinning: :grinning:
18. srp 2009 v 09:28  • Odpověz  •  To se mi líbí
no vidis, to je jediny na 100% a ty si stezujes na ucinky :stuck_out_tongue_closed_eyes: :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: :grinning:
18. srp 2009 v 09:34  • Odpověz  •  To se mi líbí
holky, že se vám chce si do sebe nechat instalovat takové svinstvo. halahalo - okamžitě k doktorovi a vyndat. Nejspolihlivější a absolutně bez vedlejších účinků je kondom. Ale proti gustu žádný dišputát - jak se říká.
18. srp 2009 v 10:38  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek