Následky vysazení hormonální antikoncepce. Prošel si někdo něčím podobným?

lucie_simku
30. zář 2019

Dobrý den, nejsem si jistá, zda píšu do správného diskuzního fóra, ale potřebuji Vaše rady a názory. Jsem si více než jistá, že tu někde už je podobná diskuze, ovšem nikde jsem nenašla odpověď. A teď k mému problému. Je mi 21 let a antikoncepci jsem brala 3 roky. Nyní jsou to již 3 roky od doby, co jsem byla lékaři nucena přestat užívat HA. Bylo to z důvodu dědičné srážlivosti krve. Již týden po vysazení jsem na sobě začala pozorovat věci, na které jsem nebyla zvyklá (časté pocení, mastné vlasy, akné na čele). Zhruba po třech měsících jsem zašla na gynekologii, kde mi paní doktorka řekla, že je to otázka minimálně roku. Míjel měsíc za měsícem a můj stav se spíše horšil než lepšil, ovšem čekala jsem dál. K mastným vlasům se časem přidalo padání, šílená únava, nechuť k životu a deprese. Podstoupila jsem různé testy krve (štítná žláza apod.). Doktory mi bylo řečeno, že jsem zdravá jako řípa a pokud mám prý ve 21 letech deprese, tak mám jít k psychologovi. Je mi ale jasné, že tudy cesta nevede. Zkoušela jsem 3 měsíce užívat Gynex (bez známky zlepšení). Pokud je tu někdo, kdo si něčím podobným prošel a našel něco, co mu pomohlo, prosím aby napsal. Budu ráda za každou radu, protože jsem už vážně zoufalá.

makronka222
1. říj 2019

HA dava hormony do rovnovahy. Po vysazeni to telo pracuje tak, jak bylo nastavene. Zalezi i jakou mas stravu a zivotni styl, to se pak vsechno odviji

lucie_simku
autor
1. říj 2019

@makronka222 Samozřejmě porovnávám stav těla před a po braní HA, nikoliv během užívání.

phedr
1. říj 2019

@lucie_simku můžeš zkusit hormonální jógu, na akné je dobrý drmek, ten koupíš v tabletách, pak ještě existuje z čínské medicíny směs, myslím že probuzení šípkové Růženky, nebo tak nějak, najdeš na stránkách patentní medicíny. Ale za mě je asi nejlepší hormonální jóga, nesmíš tedy čekat okamžitý zázrak, byť se nám i ty na kurzu vyskytly. A pak samozřejmě strava.