• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Nevolnosti při antikoncepci, máte stejný problém?

23. října 2016 
Hezký den, už nevím, co dál dělat. Už jsem vyzkoušela hodně druhů a značek hormonální antikoncepce (i se sníženým obsahem hormonů) a pořád trpím :frowning2: Vždy tak 2 dny před menstruací mě celé dva dny OPRAVDU UKRUTNĚ bolí hlava, je mi HROZNĚ ZLE od žaludku a mám průjem :astonished: Hlavně ta bolest hlavy je opravdu nesnesitelná!!! Teď mám opět novou antikoncepci (Lindynette) a dopadlo to snad ještě hůř a to jsem myslela, že hůř už to ani nejde :frowning2: Moje doktorka nic moc neporadí, dál jen zkouší nové značky... Zmínila už sice i nitroděložní tělísko Mirena, ale vzhledem k tomu, že taky obsahuje hormony, tak nevím, zda by to nedopadlo stejně... Tak mě napadlo, nemůže to být třeba tím, že nebudu moct brát žádnou antikoncepci? Máte některá stejný problém? Co Vám pomohlo?
13. lis 2012 v 08:13  • Odpověz  •  To se mi líbí
@holcina83 Ahoj, tak proč HA bereš? Pokud to není nezbytně nutné, tak bych HA nebrala. Vždyť se můžete chránit i jinak a zdravěji. Já jsem brala HA vkuse 8 let. Taky jsem trpěla migrénami. Po vysazení jsem měla problémy s cyklem, s ovulací. Po porodu se mi cyklus krásně srovnal sám, žádné bolesti hlavy nemám, cítím se skvěle. V životě už HA nechci vidět. Držím palce
13. lis 2012 ve 14:33  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
@holcina83 Sice odpovídám se spožděním, ale mám trošku podobné problémy. Při užívání HA mě stále bolelo břicho jakoby střeva, bylo mi na zvracení a stále jsem se bála, že na mě vlezla nějaká střevní vyróza. Vyvrcholilo to křečmi v podbřišku a tak jsem musela HA vysadit. Po vysazení se mi totálně osypal obličej a nastala velmi bolestivá ovulace se kterou bojuji do teď. Teď jsem po 3 měsících opět začala užívat HA a opět ji hned vysazuji (veru ji jen 3 dny). Je mi po ní na zvracení a neustále se mi motá hlava. Tohle prostě už podstupovat nechci. Takže nějakou HA vzdávám a řeknu si lékařce o nehormonální tělísko :wink:
22. bře 2013 ve 12:36  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojky mám také problémy co se týče HA gynekoložka mi v kuse předepisovola jiné antikoncepce ale pořád stejné bylo mi zle přešla jsem k jinemu gynekologovi ten mi HA na 2 měsíce sebral a bylo mi Ok. Poté mi jí opět předepsal a je mi zle jak nikdy před tim už nevím co stím že by.mi vadila HA to sama nevím ....
23. říj 2016 v 01:23  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek