• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Postinor. Dokdy ho musím užít?

25. prosince 2012 
ahoj dokdy musím užit postinor?kojím co 2-3 hodiny,jsem 7 týdnů po porodu,večer nám selhala ochrana-stačí zítra k mojí dr?děkuji
30. říj 2011 ve 13:46  • Odpověz  •  To se mi líbí
Do 72 hodin.Sice se to už nejmenuje postinor,na to druho jméno si nemohiu vzpiomenout,ale tohle stačí vzít do 3 dnu.
30. říj 2011 ve 14:37  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@melis7 děkuji,takže stačí když zajdu k dr zítra?bude cca 36 hodin....
30. říj 2011 ve 14:39  • Odpověz  •  To se mi líbí
můžeš zajet i do nemocnice, na gyndu, když narazíš na rozumný lidi, pomůžou ti, vysvětli, jak se věci mají, nevyhodí tě. ale i zítra to stačí.
30. říj 2011 v 15:03  • Odpověz  •  To se mi líbí
@petulka25 Já bych Postinor nebrala, je to sajrajt :stuck_out_tongue_closed_eyes:. Zašla bych si k Dr., ať se mi ultrazvukem koukne na sliznici. Pokud ji nemáš narostlou a MS ještě nebyla, nebála bych se a do svinstev typu Postinor bych nešla :slight_smile:.
30. říj 2011 v 15:51  • Odpověz  •  To se mi líbí
@petulka25 omlouvám se za pozdní odpověď.Určitě to stačí,po těch 36h.Většinou se v nemocnici na pohotovosti za vypsání tohohle receptu platí,takže ušetříš.Držím palec,a´t to klapne.
31. říj 2011 v 11:42  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
děkuji už jsem objednaná na dnešní 14 hodku-tak ten palec drž-dík..:slight_smile:
31. říj 2011 v 11:45  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@melis7 děkuji už jsem objednaná na dnešní 14 hodku-tak ten palec drž-dík..
31. říj 2011 v 11:46  • Odpověz  •  To se mi líbí
@petulka25 Tak se hlavně poraď, co s kojením, to asi budeš muset stopnout. Ale nevím to jistě. Držím palce :slight_smile:.
31. říj 2011 v 11:51  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@anysek85 jj dík,ale někde jsem četla,že to můžou i kojící,ale uvidím.............
31. říj 2011 v 11:56  • Odpověz  •  To se mi líbí
@petulka25 Jo, tak možná jo, nechci kecat, možná si to s něčím pletu :confused:
31. říj 2011 v 11:56  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@anysek85 nebo si to pletu já,ale už jsem pěkně nervoznííííííííí
31. říj 2011 v 11:58  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj holky, pred vice nez 3 tydny jsem uzila Postinor. Po tydnu se dostavila menstruace /tak jak pisou v pribalovem letaku/. Myslite, ze muzu byt i tak tehotna? Je mi nejak spatne od zaludku a jsem unavena.n Delala jsem si minuly tyden tehotensky test, ale byl negativni. Dekuju
25. pro 2012 ve 22:08  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Tvůj příspěvek