Při antikoncepci Belara krvácím mimo cyklus

Ahoj holky, mam takovy "blby" dotaz. Pouzivam antikoncepci Belara, asi pul roku. Po 3 mesicih uzivani jsem zacala krvacet mimo cyklus. Sla jsem tedy k doktorce a ta mi udelala testy a prohledla. Neshledala nic zavazneho, nic mene mi duvod krvaceni nevysvetlila. Brala jsem tedy antikoncepci dal dle jejich pokynu. Nicmene stale krvacim i mimo cyklus, jednou vice, jednou mene, jednou bubec, obcas kdyz ma byt tyden pauzy, tak nekrvacim vubec a zacnu krvacet jindy. Projde mi ze spinim/krvacim celych 21 dni a tech 7 dni pauzy vubec. Cekala jsem, ze se to uz seovna, ale stale nic. Mate s tim nekdo zkusenost, at uz pri tehle znacce antikoncepce a nebo pri jine. Sice mi doktorka nic nerekla, pry se to srovna (?), ale me uz to nebavi, nevim nikdy kdy to prijde :/ diky
iveta93
18. bře 2016
Pokud nezapomínáš brát prášky a děláš 7 denní pauzu tak bych změnila antikoncepci.
suzina08
24. bře 2016
Já jsem stejný problém měla během prvních 3 měsíců užívání. Taky jsem z toho byla rozhozená, ale zkrátka píšou, že se to může dít. Ale srovnalo se to v pohodě. Pokud se ti to nesrovnalo během prvních tří měsíců, tak bych byla pro změnu antikoncepce.

Začni psát odpověď...

Odešli