Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Vynechaná MS kvůli genitálnímu herpesu? Úbytku na váze?

ndolakova
2. únor 2015

ahoj holky .prodělala velmi bolestivý genitální herpes, po uzdravení jsem začala držet dietu, a za 3 týdny váha spadla o 4 kg níže, a co vím, že jeden prášek z posledního týdne jsem vyzvracela, jelikož jsem měla střevní potíže... ( to všechno proběhlo během jednoho měsíce)Dále už druhý měsíc testuji nové prášky, ( přecházela jsem z lunafemu na rhonyu, ta mi neudělala dobře, měla jsem po ní závratě, střevní potíže a nakonec mi byla nasazena mistra, kterou tedy beru tento měsíc prvně)... myslím, že tyto problémy spíše naznačují, že tělo neví, co má dělat dřív, tudíž bych těhotenství vyloučila, ale ráda bych znala váš názor a vaši radu, proč se menstr. nedostavila. PŘEDEM VELMI DĚKUJI ZA vaše názory a co dělat?....

aklin
2. únor 2015

to může být způsobeno i těmi léky. Přece jenom tvoje tělo dostalo pořádně zabrat, a tak se s tím začíná pomalu srovnávat. 🙂

lenkavd
2. únor 2015

Pro jistotu si udělej test. Ale ono když bereš HA, je to pseudomenstrauace, které absence nic neznamená. Navíc když takto HA měníš, k tomu ten opar, střevní potížě, vůbec se nedivím, že tělo "stávkuje"

mummy200
Odpověď byla odstraněná
Zobraz

Sem začni psát odpověď...

Odešli