• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Zkušenosti po vysazení hormonální antikoncepce

30. srpna 2016 
Ahoj holky,já po vysazení měla hrozný hormonální pochody.Chvíli jsem brečela,pak se smála,jak blázen,ale to trvalo jen jeden den.Menstruaci jsem měla tři dny,bez bolestí.Bohužel z těch deseti kilo,co jsem při antikoncepci nabrala jsem nezhubla ani deko :cry: Jinak se ale cítím O.K.
Ještě vám chci něco poradit,po vysazení se mi velmi zhoršila pleť,byla jsem na kožním a paní doktorka mi poradila mastičku sébium AKN a ta je fakt super.Je fakt,že stojí dost asi 360 kč,ale stojí to za to :wink:
12. únor 2007 ve 14:04  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
Remor, já to měla úplně přesně jako ty, než jsem začla brát hormony tak hrozně dlouhé cykly, s hormony akorát a po vysazení jsem měla MS každých 14 dní ... šla jsem k doktorce a tam mi zjistili špatnou hladinu hormonů která tyto problémy způsobouje, navíc syndrom PCO ... tak teď mě léčí opět hormony, ale Clostilbegytem který má pomoct ovu a otěhotnění
12. únor 2007 ve 14:15  • Odpověz  •  To se mi líbí
mense mám teď první po vysazení HA - což bylo po 38 dnech. Tak kruté bolesti jsem nikdy nezažila. Už teď se zásobuji ovulačními testy na další měsíc. Tak snad se ujmou
15. únor 2007 v 17:58  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj, ja antikoncepci vysadila pred tydnem. Od te doby me poboliva bricho, skoro tak, jak kdybych to mela dostat. Máte nekdo podobnou zkušenost? Dost mě to znepokojuje.
16. únor 2007 v 19:41  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj,ja vysadila HA koncem cervence, ms jsem pak dostala po vyvolavacce koncem zari az 12 listopadu kdy jsem mela ms v kuse 10 dni a od te doby nic...
16. únor 2007 ve 20:03  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj :slight_smile: vysadila jsem v prosinci:slight_smile: první MS byla po 21 dnech a druhá po 26 dnech, tak uvidíme jak budu pokračovat dál :grinning:
16. únor 2007 ve 20:08  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojda, já jsem vysadila HA na konci ledna. Mám poslední dobou zvláštní a nepřetržitý tlak v podbříšku. Jsem 23DC. Zatím nepozoruji jiné změny. :slight_smile:
16. únor 2007 ve 20:22  • Odpověz  •  To se mi líbí
danda: i mně celý ten krátký cyklus pobolívalo v podbřišku a příznaky MS žádné až jsem se ráno probudila a byla tu :grinning: :grinning: :grinning:
16. únor 2007 ve 20:29  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ach jo, takže to asi těhu nebude, že? :frowning2:
16. únor 2007 ve 20:31  • Odpověz  •  To se mi líbí
to netvrdím:slight_smile: u mně o těhu nešlo, páč se ještě nesnažíme :sweat_smile:
16. únor 2007 ve 20:40  • Odpověz  •  To se mi líbí
Aha. Tak já počkám ma MS :wink:
16. únor 2007 ve 20:45  • Odpověz  •  To se mi líbí
tak pak dej vědět:slight_smile: držím palce:slight_smile:
16. únor 2007 ve 20:53  • Odpověz  •  To se mi líbí
OK. Díky. Sama jsem zvědavá, ale iluze si nedělám :slight_smile:
16. únor 2007 ve 20:55  • Odpověz  •  To se mi líbí
danda mě v podbřišku pnulo taky, vlastně mi tam po vysazení pne skoro před každou MS, ale u každého to může být jinak, tak uvidíš :wink:
16. únor 2007 ve 21:02  • Odpověz  •  To se mi líbí
Dík holky. Dám určo vědět,kdyby náhodou, "omylem" .... :grinning: :wink:
16. únor 2007 ve 21:12  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojky, já vysadila HA v prosinci. MS mam pravideůnou (31, 30 dní). První měsíc jsem měla příšernou pleť - puberťák hadra, ale pak jako mávnutím proutku se mi pleť vyčistila a mám ji jak miminko:slight_smile:. MS mám jen 2-3 dny a hodně slabounkou. A to hlavní - mám mnohem větší chuť na sex:slight_smile: Celkově se cítím tak nějak víc v pohodě a taková lehčí:slight_smile:
18. únor 2007 ve 14:09  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj,flair má úplnou pravdu s tim sexem :grinning: Já jsem taky vysadila v prosinci a naivně jsem si myslela,že hned otěhotním a zatím nic,začínám být lehce nervozní :unamused: Flair,ty chceš taky mimi?
20. únor 2007 ve 14:13  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahojky, brala jste některá Mercilon? Já jsem po tom, co jsem začala před 6-lety HA užívat, zhubla asi 5-6 kg, tak se teď bojím, abych to nenabrala zpátky. S tím, že se mi zmenší prsa tak nějak už počítám...zato manžovi se to moc nelíbí :grinning:
20. únor 2007 ve 14:20  • Odpověz  •  To se mi líbí
ba: mam stejne problemy s jinou antikoncepci nez je HA, vysadila jsem protoze jsem se ji chtela zbavit, ale jsem na vse ostatni alergicka :frowning2:
20. únor 2007 ve 14:21  • Odpověz  •  To se mi líbí
Kacabacko - já měla Mercilon a po vysazení jsem přibrala 2 kg. Jenže zrovna ve stejné době jsem přestala kouřit, takže si spíš myslím, že jsem přibrala kvůli tomu nekouření...
20. únor 2007 ve 14:40  • Odpověz  •  To se mi líbí
xctij01: jo jo, tak tomu bych i docela věřila. Kdo přestane kouřit, tak dycky něco nabere :o)
20. únor 2007 v 15:03  • Odpověz  •  To se mi líbí
mercilon jsem brala 3 měsíce a hodně jsem po něm špinila - vlastně každý den. Takže jsem ho musela vysadit. Pak jsem se přeorientovala na logest a absolutní spokojenost. Teď neberu nic a už se snažílkujeme s ovulačními testy
20. únor 2007 v 19:47  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj holky,
tak moje zkušenost je taková. V září jsem vysadila antikoncepci(Trisiston - naprostá pohoda). První menstruace se dostavila po 36 dnech, další až po 40, další dokonce po 46 a dneska je to zase 40dní a pořád nic. Při poslední menstruaci mi haproval tlak, omdlela jsem a k tomu se přidaly šílené křeče do břicha,ale během pár hodin to už bylo v pohodě.Teď čekám fakt už každým dnem, prsa mě bolí, břicho mám nafouklé. To jsem při antikoncepci neznala. Chceme začít zkoušet mimčo,ale s takovým cyklem to asi sranda nebude.No uvidíme.
20. únor 2007 ve 21:47  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahojky holky.......kamarádka chce vysadit antikoncepci a má strach kvůli pleti.....má totiž hezkou pleť....ale já jí mám pořád děsnou,takže se bojím toho,až jí jednou vysadím :unamused: to bude na odstřel :astonished:
26. únor 2007 v 10:50  • Odpověz  •  To se mi líbí
Mě se zhoršila pleť jen trochu, nic hroznýho se nekonalo... Jen mívám beĎary tam, kde dřív ne. Třeba v dekoltu a tak... Každopádně stejně ji to jednou čeká, takže se tomu nevyhne:slight_smile:
26. únor 2007 ve 12:03  • Odpověz  •  To se mi líbí
Sylvka: miminko bych chtěla, ale ještě na něm nepracujeme. Ale v průběhu roku na to asi už vlítneme:slight_smile:
4. bře 2007 v 19:51  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj holky, obnovuju diskusi. Po vysazení HA se mi zatím nedostavila ms. Je to už 28 dní. Jak dlouho byste ještě počkaly před návštěvou gynekologa? Dále jakou máte zkušenost s vyvolávačkou - je před ní třeba gyn.vyšetření?Spustí ms hned?
25. dub 2007 v 18:33  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj leilanni:mě se poprvé po vyzení ha dostavila ms přesně s týdením zpožděním-takže ještě počkej
25. dub 2007 v 19:46  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj holky, nezkoušela jste některá na úpravu menstruace Feminan??teď jsem o něm četla, prý pomáhá, tak ho asi zkusím :wink: třeba zabere :slight_smile:
26. dub 2007 ve 21:22  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
Leilanni: ahoj, vysadila jsem HA nekdy po novym roce. prvni MS prisla po cca 5-6 (mozna i 7) tydnech, dalsi po cca 6 tydnech. takze bych to jeste nechala. je to po vysazeny rozhazeny a vsak ono to prijde samo. myslim, ze vyvolavacka je hodne velka sila ( a celkem zbytecna). zatim jsem se vzdycky dockala, takze zadny nasili, ono se to samo upravi. taky jsem se poprve bala a mela strach, ale prislo to samo... nech tomu zatim volny prubeh....
jinak vedlejsi zkusenosti: vetsi radost ze sexu a hodne se mi masti vlasy.
26. dub 2007 ve 22:06  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jdi na stranu:   Zruš
Tvůj příspěvek