• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Zvětšily se vám po vysazení HA prsa a přibraly jste?

26. září 2013 
Ahoj holky jake jste měly problemy po vysazení HA taky se vám zvětšily prsa a přibraly na váze? Já ji neberu 3 měsíce a prsa mě pořád bolí a jsou citlivý a mám pocit,že se mi zvětšily a přibirám.Nevím jeslti to má přímo souvislost s tím vysazením ale určitě jo že? :wink:
25. zář 2013 v 16:21  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
JJ, má. Mne se taky zvětšili prsa po vysazení hormonálky, ale co je horší, je to rok od vysazení a pořád mám hodně bolavé bradavky. Když mi na ně manžel sáhne, tak to fakt fest bolí. No a o přibírání asi tak: 1 rok od vysazení hormonálky 11 kg nahoře : :stuck_out_tongue_closed_eyes:
26. zář 2013 v 10:03  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
autor
@uztotakbude Tak to je hezký 11 kg snad já tolik nepřiberu :unamused: koukám lepší ji nebrat vid takový svinstvo akorát problemy :slight_smile:
26. zář 2013 v 11:00  • Odpověz  •  To se mi líbí
já antikoncepci neberu už rok a ani jsem nepřibrala a ani nemám citlivější prsa,ani se nezvětšily...spíše naopak, díky tomu, že jsem ji vysadila se mi podařilo zhubnout...
26. zář 2013 v 11:03  • Odpověz  •  To se mi líbí
ale nevím, jestli to není i tím, že jsem vysadila léky na štítnou žlázu, zbyvila jsem se všech hormlnů a chemických sra*ek....
26. zář 2013 v 11:04  • Odpověz  •  To se mi líbí
@veronikapigi Já jsem strašně ráda, za to, že jsem takhle přibrala. Měla jsem 49 kg na 174 cm a byla jsem pořád unavená a úplně hotová při běžných úkonech jako je donést nákup z obchodu. Od té doby, co jsem vysadila a začala přibírat, tak se cítím mnohem lépe!
26. zář 2013 v 11:15  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek