• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Atkinsonova dieta. Jaké jsou povolené potraviny?

12. listopadu 2014 
jaj dneska som sa fakt vytocila... sla som zhanat tie paieriky.... ako 5 lekarni zatvorenych...:( jedna co som uz teda kukala na nete ze nech nechodim jak debil cez polku mesta mala mat otvorene a ze z tech. pricin zatvorene.... ma skoro polozilo... ale v pondelok idem do petrzky do zdrav. strediska (chodim s dcerkou na sedenia) a tam bude lekaren stopercentne otvorena.... asi si kupim aj tu rozpustnu vlakninu..... kupujes benefibru???
12. únor 2011 ve 22:27  • Odpověz  •  To se mi líbí
Benefibru nekupuju, je zbytečně drahá. Kupuju tuhle http://www.prozdravi.cz/rozpustna-vlaknina.html, je taky bez chuti.
13. únor 2011 v 07:11  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj, tak já můžu AD vřele doporučit. Není vůbec zdraví škodlivá. Držela jsem jí před lety, za 5 měsíců jsem zhubla 30 kg- bez trápení, hladu atd. Váhu sníženou o těchto 30 kg jsem si léta letoucí držela- vůbec jsem nepřibrala ( sacharidy jsem přidávala postupně). Až letos v zimě jsem měla takový hloupý úraz a několik měsíců jsem byla imobilní( spadly na mě klády v lese a přerazily mi obě nohy). Během této doby mi rodinka nosila dobrůtky, já jenom jedla a vůbec se nehýbala. Výsledek 6 kg navíc. Tak jsem se do AD opět obula, za 6 týdnů těch 6 kg shodila, začínám už běhat a cítím se opět dobře. Minulý týden jsem byla na krevních testech- a výsledek? Nižší cholesterol nežli před několika měsíci, nižší tlak- měla jsem 140 /90, teď 115/70, i jiné hodnoty v krvi naprosto OK.
Je mi 60 let.
Takže kdo chce úspěšně, trvale , rychle a bez hladu zhubnout, pusťte se do AD!
17. kvě 2011 v 19:47  • Odpověz  •  To se mi líbí
@alja50 já se zase k ní budu muset vrátit. je to ejdiná dieta při které hubnu a nemam hlad. Můžete napsat nějaký vzorový jídelníček? Vždycky mam problém co jíst, přijde mě že jim furt to samé a hlavně vajíčka :grinning:
18. kvě 2011 v 10:01  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj, jídelníček je docela prostý- vejce na všechny možné způsoby, klidně i na špeku, posypané strouhaným sýrem, pomazánka z vajec atd. pak maso- jakékoliv, v jakékoliv úpravě, bez mouky samozřejmě. Může být i bůček, koleno, kuře jakékoliv, jiná drůbež, vepřové, hovězí, jak je libo. Dobré je třeba mleté vepřové nebo mix, podusit na trošce cibulky a přidat nějaké koření, třeba grilovací. je to ghodně syté.
Pak uzeniny- zpočátku se vyhýbej těm levnějším a měkkým- přidává se do nich mouka nebo soja, jez takové ty dražší a trvanlivé- např. lovečák, čabajka atd. Po pár dnech můžeš samozřejmě přidat i ty měkké.
Z mléčných výrobků si kup hlavně tu nejtučnější šlehačku (40 procent-) a dávej si jí třeba do kávy. Mléku,a jogurtům se zpočátku vyhýbej. obsahují relativně dost sacharidů. ale můžeš hermelín, lučinu, termizovaný sýr ( z alberta) s různými příchutěmi. Taky si udělej z másla, kakaa a sladidla čokoládu- je skvělá a krásně zažene chutě na sladké. Při vybírání kakaa dávej pozor, aby v něm nebyl přidaný sójový lecitin. Ten pak hodně zvyšuje sacharidy. Nejlepší je holandské kakao v hnědé krabičce od Orionu. taky bacha na nápoje. vždycky si přečti obsah sacharidů- to platí i většiny zboží. Přeju hodně úspěchů.
18. kvě 2011 ve 21:14  • Odpověz  •  To se mi líbí
@alja50 děkuju. A jak je to se zeleninou? jde mě o to kolik na množství. Co se týká sladkého tak to neřešim protože mam stejně cukrovku :unamused: . už viidm že největší problém pro mě bude to mléko, to můžu pít i jen tak a místo akfe jsme zvyklá pít caro což by nemuselo vadit ne? asi se na to vrhnu od pondělka, na pátek máme v plánu dělat bramboráky :grinning: a od pondělí fakt musim začít a tentokrát vydržet dýl, minule jsem vydržela sotva měsíc :unamused: ale asi 5kg jsme měla dole a asi je to jediná dieta co na mě funguje :grinning:
19. kvě 2011 v 00:23  • Odpověz  •  To se mi líbí
Kdysy jsem na vyzkoušela na doporučení pana doktora :grinning: .Mno......ještě po žádný dietě mi nebylo tak zle :confounded: :confounded: :confounded: .a,že jsem toho vyzkoušela :sunglasses:
Po čase jsem se dočetla,že by jste nikdy neměli,ze stravy vylučovat cukr...... :cry:
19. kvě 2011 v 07:47  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
Zeleninu- jen některou. najdi si tabulky s hodnotami potravin a podle obsahu sacharidů si vybírej. nejmíň má aso salátová okurka, taky můžeš hlávkový salát, nějakou tu ředkvičku atd. já moc zeleninu nejím, ani normálně, nedělá mi dobře a strašně mě nadýmá.
Místo mléka si dej šlehačku, čím tučnější, tím lepší. ale taky nějaké sacharidy má, i když míň než mléko, tak jí nepij jen tak, ale jen do kafe, nebo kakaa. Udělej si máslovou čokoládu- máslo, kakao + sladidlo. je to mňamka a zažene stopro chutě na sladké. tak hodně spěchů!
21. kvě 2011 v 05:31  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@alja50 děkuju, v pondělí začnu :wink:
21. kvě 2011 ve 22:37  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojte je tu este niekto kto to aktualne drzi? Dala som sa na to s muzom ( on chce vyrysovat svaly :slight_smile: ) a mne nezaskodi :slight_smile: no takze dnes rano som mala biely plnotucny jogurt, na desiatu chcem sejra asi eidam, na obed dake maso s dusenou zeleninou naveceru asi nieco obdobne ( alebo prazenicu) ale co na olovrant?,
planujem jest: mlieko a jogurty, maso, hlavne zelenu zeleninu ( za paradajkami smutim), vajcia, syr, a taka vec som zavislak na kole lajt vlastne skoro ine ani nepijem okrem kavy ( bez cukru) moze sa to? nikde som sa nedocitala ako je to s "lajt" napojmi
6. čer 2011 v 08:50  • Odpověz  •  To se mi líbí
este som zabudla co je ta ketoza a naco su vam papieriky z lekarne?
6. čer 2011 v 08:50  • Odpověz  •  To se mi líbí
@eeffka ketoza je stav, kdy v těle nemáš cukr (jednoduše řečeno) a ty papírky z lékárny ti právě ukazují hladinu cukru v moči. Čím tmavší je papírek, tím lépe. Můžeš si pomocí nich kontrolovat, jestli ti ketozu něco nenarušuje.
10. čer 2011 v 09:17  • Odpověz  •  To se mi líbí
@eeffka ono jde spíš o ten kofein obsažený v cole a kafíčku, má totiž do jisté míry vliv na tvorbu inzulínu, který jelikož jde o spalování cukrů a přeměnu tuků v cukry hraje podstatnou úlohu v téhle dietě..ale já si kafe taky neodpustila a hubla jsem...u někoho ale může kofein hubnutí zpomalit, nehledě na to,že aspartam , kterým jsou tyhle light nápoje slazené asi taky není to pravé...jako umělé sladidlo Atkins doporučuje sukralózu, já si koupila v takové malé lahvičce Cukrit a ten kapala třeba do zakysané smetany a zaháněla chutˇna sladké.
10. čer 2011 v 09:30  • Odpověz  •  To se mi líbí
ja som toto objavila len teraz a celkom ma to chytilo, teda oslovilo ma to ako rychlo schudnut mesiac pred dovolenkou,,,,,ja potrebujem zhodit len nejakych 3-5 kilo a vsetko by sa dalo z tohoto zvladnut, len toho sa bojim, ako vydrzim tu dobu nepozivania sladkeho :grinning: :grinning: :grinning: ja by so totiz na sladkostiach vedela prezit cely zivot :grinning: :grinning: :grinning:
10. čer 2011 v 11:30  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojte uz som myslela ze zdochol pes :slight_smile: no tak sa chvalim ze mam za sebou 8dni a v pohode, najviac mi napodiv chyba chleba... normalne som najedena, jedavam ranajky: biely jogurt, prazenicua parky ( 96% masa) obed a veceru syr a maso, no a zeleninu, od sladkeho clovek odvykne, ja zavislak mozem potvrdit ze mala kopa pyta viac, ked som jedavala sladkosti tak som na ranajky croasant na desiatu ma uz karalao a poobede ku kave daka lakocinka, teraz si ani nespomeniem. Chudnem pomalicky zatial za ten tyzden cca 1kg, ale da sa pri mojej povodnej vahe 168/57 a chcela by som 54 :slight_smile: no dobre 55 bude stacit :stuck_out_tongue_closed_eyes: .
14. čer 2011 v 09:39  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj :slight_smile:
Pred 2 dňami som začala s Atkinsonovou diétou. Mohol by mi niekto poradiť, čo sa tabuliek a jedálnička týka?
Zatiaľ som na vajíčkach, syroch, rybách, paradajkách a uhorkách :sweat_smile: Len som si nie istá, či môžem umelé sladidlá a 85% horkú čokoládu, niekde sa píše, že áno a niekde zase, že nie.
Kedy by som mala cítiť ketózu? A... nepridá sa niekto? Xixi :slight_smile:
Prosím vás, ozvite sa mi niekto na helensmail@centrum.sk
18. srp 2011 v 17:16  •  1 dítě  • Odpověz  •  To se mi líbí
@heleene ahoj, som 5 mesiacov po pôrode, na sebe ešte 15 kg, a chrbticu v príšernom stave :confounded: . Doteraz som v podstate vynechala zo stravovanie pšeničnú múku, sladké, pomalé sacharidy, ako zemiaky a bielu ryžu. Cítim sa síce lepšie ale nič som neschudla. tak som sa rozhodla pre Atkinsona. Síce veľa ľudí tvrdí, že nie je "zdravá", ale tie lieky čo do seba teraz kvôli chrbtici súkam, sú asi ešte horšie. Pozerám, že si začínala v auguste. Ako to dopadlo?
14. lis 2011 ve 12:30  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj, omlouvam se ze sem lezu, ale zaujala me tato diskuze o teto diete, a rada bych ji vyzkokusela.. z toho co se tady psalo jsem toho dost pochopila, ale nikde se nic nepsalo o pecivu. Jak to s nim je? Diky moc za odpoved :grinning:
3. led 2012 v 07:57  •  2 děti - čeká miminko, termín má v červnu 2017 (18. tt)  • Odpověz  •  To se mi líbí
@membri no nepíše protože se nejí :grinning: , vlastně žádná příloha :wink:
21. led 2012 v 16:42  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj, jsem klasický případ celoživotního dietáře, ale blbě:slight_smile:od té doby co jsem přestala závodně sportovat přibrala jsem asi 15 kg na váhu 84 kg při 177 cm. Nyní mám 76kg a musím říci, že už teď se cítím skvěle a váha jde dolů opravdu sama bez trápení. Pro ty co nevědí jak počítat potraviny a jejich hodnoty, posílám link, abyste byli více v obrazu co můžete a kolik toho hlavně můžete http://www.instaluj.cz/calorie-burning-calculator. Nejdříve je potřeba spočítat kcal: Moje hmotnost 84kg -> 84 x 27 kalorií = 2268 kalorií
1g sacharidů má 4,2 kalorie – vzhledem k tomu, že určitě nějaké minimum sníme (do 30g), odečteme je:
2268 – (30g sacharidů x 4,2 kalorie) = 2142 kalorií, které nám zbývají pro tuk a bílkoviny v poměru 3:1.
Z toho plyne že máme 535,5 kalorií na bílkoviny a 1606,5 kalorií na tuk.
1g bílkovin má také 4,2 kalorie – tedy 535,5/4,2 = 127,5 g bílkovin
1g tuku má 9,1 kalorií – tedy 1930/9,1 = 176,5 g tuku
7. bře 2012 ve 13:08  • Odpověz  •  To se mi líbí
@membri: o pečivu se nic nepíše jelikož ze začátku neexistuje, stejně tak jako brambory, rýže, těstoviny a už vůbec ne rychlé cukry. Ale neboj, hlad mít opravdu nebudeš. Je to spíš jen dost o přemýšlení co koupit a kdy, prostě je potřeba to trochu plánovat a přidat pohyb....
7. bře 2012 ve 14:32  • Odpověz  •  To se mi líbí
@hrusticka84: ani při této dietě nevylučuješ cukry. podívej se na můj dnešní příspěvek s energetickou hodnotou potravin a budeš dost překvapená jak má např. mrkev dost cukrů. Je to spíše jen o pořádném nastudování, aby to člověk držel správně
7. bře 2012 ve 14:36  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahojte,
je tu niekto co este chce tu dietu drzat a vie mi poradit ? Ja cely zivot chudnem a priberama dookola. Tak teraz musim schudnut a potom si upravit jedalnicek. Uz mesiac menim stravu a to presla som pozvolna na delenu stravu,ale uz to neucinkuje ako v minulosti,ale hlavne ja niejako musim sladke. Asi 2 roky ma sladke neoslovovalo a teraz nechapem. Jem toho menej ako pred mesiacom,ale potrebujem to este pritvrdit. Takze som sa rozhodla na ATkins. dietu. Viem,ze som davno po porode mojej druhej dcery dodrziavala a schudla som za mesiac 10kil a neskor dalsich.Udrzala som si to niekolko rokov. No po tretom dietati to slo hore neskutocne. Napokon sa mi podarilo zhodit 30kg a bola som ako za slobodna. No posledny rok som znovu nabrala. Takze musim nieco zase podniknut. potrebujem poradit,alebo niekoho co ma podpori v tomto.
krasny dnik
19. dub 2012 v 16:35  • Odpověz  •  To se mi líbí
@johankajanka ahoj :slight_smile: ja som sa tiez rozhodla drzat tuto dietu, zacala som vcera po tom, ako som zistila, ze nezapnem ziadne letne nohavice. :frowning2: to je strasne :angry: Ty ako pokracujes? Je to namahava dieta, ale musime to zvladnut :slight_smile:
2. kvě 2012 v 09:35  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj....chcela by som poradit...ci je tato dieta ucinna a poprosit aj o nejake dobre recepty pre tuto dietu dakujeem
26. kvě 2012 v 18:39  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojky i já bych se chtěla připojit k diskuzi o Aktinsonově dietě.Držím ji už skoro dva týdny.Po prvním týdnu mám dole 3 kg a nějak se mi to zastavilo i když vše dodržuji.Nevím zda mám vydržet.Poradí někdo kdo má delší zkušenosti?A také by mě zajímalo jak jste se vyrovnávaly s únavou.K večeru se už sotva držím jak jsem bez energie.Předem děkuji za odpovědi)))) :slight_smile:
15. čer 2012 v 09:25  • Odpověz  •  To se mi líbí
@kvitko0703 ahoj, urcite jedz nejake vitaminy. Tak sa zbavis tej unavy. A urcite vydrz, ta unava po case prejde a budes sa citit fajn. Ja ju drzim uz skoro 2 mesiace a oplati sa to! :wink:
19. čer 2012 v 15:58  • Odpověz  •  To se mi líbí
cholitko, a jak se to oplatí-kolik padlo kg, pochlub se :slight_smile: a motivuj.
20. čer 2012 ve 12:05  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj, atkinsna držím už 5 let a první rok jsem zhubla 20 kg.Spíš než kila jde rychle dolů tuk.celá postava se mi rychle rýsovala, a výsledky jdou rychle vidět.Dneska nejsem třeba schopná pít colu nebo něco takhle hodně sladkýho.čaje si třeba sladím a sem tam si dám nějakej ten kousek čokolády.Je pravda, že jediná nevýhoda, co mě potkala, je odvápňování.Takže je potřeba dietu doplnit vitamínama, co tělu chybí, ale jsem stoprocentně spokojená.A tohle není dieta na pár týdnů, je to životní styl...musí se držet pořád.ne jen chvíli.Jinak jak tady někdo píšete, že atkinson na n i umřel:D tak to je žvást...Jeho knihu jsem četla a jeto holý nesmysl..:D
Iva
16. říj 2012 v 18:56  • Odpověz  •  To se mi líbí
@iva345 To je určitě super předpoklad, jak se dožít aktivního stáří a bez bolesti. Víš, jak budeš vypadat s odvápněnýma kostma? Budou se ti lámat a bortit obratle. Jedinej pád a jsi odsouzená k dlouhodobý imobilitě.
Jste cvoci, radši mít pár kil navíc a být zdravá.
16. říj 2012 v 19:14  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek